خبرهای داغ:
رییس آتش نشانی شهرستان ملایر از اطفای حریق در یکی از انبارهای علوفه در روستای علوی شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۵۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

اطفای حریق در یکی از انبارهای علوفه در روستای علویوحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به حریق در یکی از انبارهای علوفه در روستای علوی ملایر بیان داشت: طی تماس تلفنی یکی از اهالی روستای علوی ملایر به سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در روستای مذکور به محض اطلاع سریع یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل اعلام شده اعزام شد.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی مشاهده کردند که حریق در یکی از انبارهای علوفه یونجه و کاه رخ داده است.

رییس آتش نشانی شهرستان ملایر با اشاره به وسعت و حجم زیاد آتش در محل اظهار داشت: آتش‌نشانان برای جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط حساس محل و دیگر انبارهای مجاور به دو تیم عملیاتی تقسیم و سریع با استفاده از دو حلقه شیلنگ یک و یک دوم اینچ و آب تحت فشار پمپ اقدام به اطفاء حریق فوق کردند.

وی گفت: با توجه به مشاهدات و به گفته مالک به مقدار 4.5 تن یونجه و کاه در انبار مورد حریق قرار گرفته بود که خوشبختانه به کسی صدمه جانی نرسیده و علت حریق به گفته مالک عمدی بوده ولی جهت صحت و سقم خبر عمدی بودن موضوع توسط کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات