مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی لرستان عنوان کرد: از ابتدای سال۱۳۹۷تا کنون ۲۰اردوی جهادی به تعداد ۵۰۰نفر در قالب اکیپ های تخصصی دامپزشکی، زراعت و باغبانی در مناطق محروم استان برگزار کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۴۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

رضا سلیمانی در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان عنوان کرد: در راستای برنامه محرومیت زدایی و به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم و اقشار آسیب پذیر، اردوی جهادی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در مناطق محروم شهر زاغه با حضور مسئول و اکیپ دامپزشکی این سازمان برگزار گردید.

سلیمانی هدف از این برنامه را واکسیناسیون دام‌های سبک بر علیه بیماری‌های شایع و توزیع داروهای ضدانگلی در بین دامداران منطقه برشمرد و اظهار داشت: تعداد هزار رأس از دام‌های این منطقه واکسینه و از خدمات این سازمان بهره مند شدند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در رابطه با فعالیت های این قشر اظهار داشت: از ابتدای سال۱۳۹۷تا کنون ۲۰اردوی جهادی به تعداد ۵۰۰نفر در قالب اکیپ های تخصصی دامپزشکی، زراعت و باغبانی در مناطق محروم استان برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: تاکنون توسط اکیپ‌های دامپزشکی بسیج مهندسین کشاورزی ۷۰هزار راس دام سبک و سنگین با استفاده از داروهای مختلف برعلیه بیماری های شایع منطقه واکسینه شده اند.

سلیمانی گفت: تا پایان سال۹۷ ، ۱۰ اردوی جهادی دیگردر مناطق محروم استان توسط سازمان بسیج مهندسین کشاورزی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات