خبرهای داغ:
امام‌ جمعه نهاوند:

امنیت و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست

امام‌ جمعه نهاوند گفت: امنیت و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود اجازه هیچ خودنمایی به دشمن ندادند.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۳۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

امنیت و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: امروز ما به شهدا نیاز داریم چراکه شهدا با تبعیت از امام راحل راه را شناختند و ما نیز باید با اجرای منویات مقام معظم رهبری راه را بشناسیم و به مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی با قدرت ادامه دهیم.

وی افزود: امنیت و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود اجازه هیچ خودنمایی به دشمن ندادند.

امام‌ جمعه نهاوند بیان داشت: امروز نیز اگر می‌خواهیم موفق و عزتمند باشیم باید در مقابل دشمنان مقاومت کنیم و با عمل به وصایای شهدا بتوانیم روش و سیره زندگی این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
 
وی گفت: دشمنان ملت ایران هیچ‌گاه دست از توطئه علیه کشورمان برنمی‌دارند و ما نیز باید با حفظ وحدت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب موفق شویم بر همه توطئه‌های آن‌ها پیروز شویم.

گفتنی است؛ پیکر مطهر این دو شهید گمنام و 19 و 21 ساله که در عملیات رمضان و والفجر تفحص شده‌اند سرانجام با بدرقه به‌یادماندنی مردم نهاوند در دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند واقع در روستای کوهانی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار