فرمانده سپاه ناحیه فومن:

اگر رزمندگان ما نبودند از اسلام چیزی نمانده بود

سرهنگ پاسدار حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه فومن در مراسم بدرقه دانش آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: اگر رزمندگان ما نبودند از اسلام چیزی نمانده بود.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۹۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ پاسدار حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه فومن در مراسم بدرقه دانش آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: محلی که در آن حضور دارید معراج شهدای فومن هست و ابدان همه شهدای شهرمان را در اینجا آوردند و از اینجا پیکر مطهرشان را تشییع نمودند و به گواه همکاران قدیمی ما صوت قرآن از همین مکان مقدس شنیده می شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به عروج شهدای دفاع مقدس از جبهه های حق علیه باطل اظهار کرد: شما دانش آموزان از همین مکان مقدس به مکان دیگری می روید که مقام معظم رهبری از آن به عنوان محل پیوند آسمان و زمین یاد می کنند، جایی که شهدا به معراج رفتند و در خون خودشان غلطیدند.

جانباز در ادامه بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) وقتی رزمندگان را ترغیب می کرد به حضور در جبهه های حق علیه باطل  می گفت بروید برای دفاع از اسلام؛ اسلام در خطر است. ایشان هیچ وقت نگفتند انقلاب، کشور و مردم در خطر است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود:واقعا اگر رزمندگان ما نبودند از اسلام چیزی نمانده بود.

وی سپس به حضور بن سلمان و رفتار سران غرب در مقابل او اشاره کرد و گفت:آل سعود منافع آنها را تامین می کنند و نوکری غرب را می کنند ولی رفتار آنها را در مقابل ببینید که احترامی برایشان قائل نیستند.

جانباز در پایان خاطر نشان کرد: ناو آمریکایی ها از قایق ۳ نفره ما فرار می کند چرا که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس رشادت ایرانیان را به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار