امام جمعه موقت تهران جنگ نرم را خطرناکتر از جنگ سخت عنوان کرد و گفت: باید آن را جدی بگیریم زیرا شبکه های مجازی عفت عمومی جامعه را برهم می ریزند.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۹۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از خبرگزاری مهر ، آیت‌الله کاظم صدیقی عصر چهارشنبه در ویژه برنامه روز دانشجو در دانشکده علوم انسالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، اظهار داشت: حیات دارای مراتبی است که همان وجود است و ما باید با اختیار به سوی کشف حیات طیبه باشیم تا به آن برسیم.

وی با بیان اینکه عالم سراسر حیات، شور و شعور است، گفت: کل عالم موج حیات است و هیچ چیزی جز تسبیح و عبادت خداوند در آن نیست.

امام‌جمعه موقت تهران، با اشاره با ناشناخته بودن انسان، بیان کرد: انسان از جماد شروع می‌شود و به نبات می‌رسد و در وجود او گنجی نهفته‌است که آدم باید آن را کشف کند و ارزش و قیمتی که خداوند در او قرار داده‌است را بیابد زیرا انسان دم خداست و خداوند در خلقت او به خودش احسنت گفت.

وی به روشنفکران بی‌ایمان اشاره کرد و افزود: آنان کسانی هستند که به کارشناسان دینی توجه نمی‌کنند و دین را وارونه به خورد مردم می‌دهند.

امام‌جمعه موقت تهران، با انتقاد از شبکه‌های مجازی، گفت: این شبکه‌ها عفت عمومی را بهم می‌ریزند و با سیاست، آدمهایی را مطرح می‌کنند که کفایت اداره کشور را ندارند.

صدیقی معامله با خدا را حضور در صحنه و مقابله با دشمن، عنوان کرد و گفت: مدافعان حرم با خدا معامله کردند و رفتند و شاخ داعش را شکستند اما دشمن ما را به جان هم انداخته است، بطوریکه در بازیهای سیاسی و حکومتی هیچکس دیگری را قبول ندارد.

امام‌جمعه موقت تهران جنگ نرم را خطرناکتر از جنگ سخت دانست و گفت: جنگ نرم را جدی بگیرید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها