خبرهای داغ:

برگزاری دوره آموزشی صنایع تبدیلی ،تکمیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی در شادگان

پاسدار عباس رادمرد مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان از برگزاری دوره آموزشی صنایع تبدیلی و تکمیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرستان شادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۴۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

پاسدار عباس رادمرد مسئول بسیج سازندگی ناحیه درگفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان با بیان اینکه در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت توانمندسازی همشهریان عزیز و کمک به توسعه اشتغال جوانان، دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی در شهرستان شادگان برگزار می شود ، اظهار داشت: مبنی بر ایجاد اشتغالزایی وگسترش توسعه فرصتهای شغلی و تشویق جوانان به عرصه های اقصاد مقاومتی، معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان شادگان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در عرصه های اقتصاد مقامتی ویژه جوانان و بسیجیان عزیز نموده است .

رادمرد هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را گسترش فرصت شغلی در بین بسیجیان و نسل جوان عنوان کرد و افزود: این دوره ها با هدف بهبود کیفیت و تحقق برنامه‌های ابلاغی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد : این دوره های آموزشی با همکاری جهاد کشاورزی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه شادگان برگزار گردید و شرکت کنندگان میتوانند در پایان دوره مدرک معتبر استانی و تسهیلات با سود ۱۰% در راستای ایجاد اشتغال دریافت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها