خبرهای داغ:
مسئول جدید بسیج اصناف شهرستان هندیجان برای پیگیری مسائل مربوطه با مسئول سازمان بسیج اصناف استان خوزستان درراستای حمایت و همکاری در روندبهتر و تاثیرگذارترکارهای بسیج اصناف وبازاریان هندیجان و استفاده از ظرفیت ها و استعداد های موجود دیداری دراستان انجام گرفته شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۴۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

بسیجی مسلم عبادی در شامگاه چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیج اصناف و بازاریان هندیجان کارهای خوبی در برنامه هاو مراسمات متنوع بسیج و ارائه کارهای فرهنگی برای بازاریان شهرستان انجام داده است ولی کار در این زمینه با استفاده از حداقل امکانات و ظرفیت ها هنوز جادارد ولی نیاز به همکاری تمام صنوف هندیجان و مسئولان مربوطه است.

وی افزود: در دیدار با سرهنگ پاسدار عسکری مسئول سازمان بسیج اصناف استان در خصوص تعامل و همکاری در روند کارهای بسیج با استقبال این مسئول بزرگواری روبرو شد که موجب دلگرمی در کارها شد.

وی بابیان پیگیری کارهای بسیج اصناف و بازاریان شهرستان هندیجان گفت: کارهای خوبی در سطح بازاریان شهرستان همراه با پیگیری و حمایت در آینده نزدیک انجام خواهند گرفت و انتظار می رود بازاریان با بسیج اصناف هندیجان و مسئولان مربوطه همکاری داشته باشند تا برنامه ها با بهترین شکل ممکن انجام بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها