خبرهای داغ:
این مجاهد یمنی با بیان اینکه رهبر ما روحیه استکبارستیزی را از امام خمینی آموخت و به مردم یمن منتقل کرد گفت: ما باید از میراث امام خمینی حراست کنیم و برای شما توفیقی است که از میراث امام خمینی نگاه داری کنید.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۹۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، استاد فضل الشرفی از مجاهدین یمن امشب در اجلاسیه شهدای هنرمند استان اظهار داشت: جنگ ما با استکبار جهانی پیام قوی برای مردم سراسر دنیا دارد و هنر در مقاومت اسلامی تاثیرش بیش از هزاران سخنرانی است چون هنر رابطه مستقیم با روح و روان مردم دارد و اجری که می برید مبارک باشد بر شما که مجاهد عرصه هنر هستید.

 

وی عنوان داشت: از خانواده هایی که فرزندان هنرمندشان را شهید تقدیم راه اسلام کردند قدردانی می کنم و خوشحالم نزد هنرمندان هستم و چون اشعاری در زمینه مقاومت دارم تقدیم می کنم.

 

این مجاهد جبهه مقاومت اسلامی افزود: شهادت یک موهبت الهی است که توان گفتن را نداریم شهادت احساسی است که به ارتباط انسان با خدا برمی گردد و خانواده شهدا این ارتباط را به خوبی درک می کنند.

 

فضل الشرفی خاطرنشان کرد: به همه عزیزانی که در این راه حرکت می کنند بخصوص هنرمندان و خانواده هایشان عرض تبریک دارم که راهی مبارک است که خدا و رسولش این راه را دوست دارند.

 

وی ادامه داد: مقاومت فقط در هنر به معنای عرفی محدود نمی شود هنر معنای وسیعی دارد که امام خمینی فرمودند " معنای هنر ایستادگی در برابر استکبار و به زیرکشیدن ظالم است".

 

این مجاهد یمنی بیان داشت: در مورد اتفاقات در یمن رخ می دهد را آگاه هستید دو نکته عرض کنم یکی از بزرگترین فجایع تاریخ است که اصلا سابقه در تاریخ نداشته است.

 

وی با بیان اینکه کودکان و هزاران نفر که هیچ نقشی در جنگ نداشتند را می کشند گفت: قوانین اخلاقی جنگ در یمن زیرپا گذاشته شده و حتی کسانی که در خانه هایشان هستند در امان نیستند و کشته می شوند.

 

فضل الشرفی ادامه داد: برنامه سعودی ها این است که تا می توانند از مردم یمن قربانی بگیرند و کسانی که از موشک ها کشته نشوند به واسطه محاصره اقتصادی از گرسنگی و کمبودها شهید می شوند.

 

 وی با ذکر مثالی خاطرنشان کرد: چندی پیش خانواده ای که در منطقه الحدیبه که چیزی برای خوردن نداشتند و برگ درختان را می چیدند و می خوردند که اعضای خانواده با فرزندی شش ساله جان خود را از دست دادند که در رسانه های دنیا منتشر شد. هزاران خانواده یمنی چیزی جز برگ درختان برای خوردن ندارند.

 

این مجاهد یمنی عنوان داشت: بعد دوم در یمن به مقاومت مردم یمن است مردمی که به هیچ وجه مقاومت را ترک نمی کنند و دست تسلیم بالا نخواهد برد و از سرزمین و اعتقاد خودشان دست برنخواهد داشت.

 

وی افزود: سید عبدالملک رهبر ما است که از برادر خودش که موسس این نهضت بود الگو گرفته که ایشان از همفکران و دوستان امام خمینی بودند.

 

 این مجاهد یمنی با بیان اینکه رهبر ما روحیه استکبارستیزی را از امام خمینی آموخت و به مردم یمن منتقل کرد متذکر شد:  ما از میراث امام خمینی حراست کنیم و برای شما توفیقی است که از میراث امام خمینی نگاه داری کنید.

 

 وی خاطرنشان کرد: شما در چشم آزادی خواهان جهان به عنوان سرمشق دیده می شوید و دیدگاه مردم یمن نسبت به شما است مواظب این میراث عظیم امام باشید و با تمام توان از میراث عظیم انقلاب حراست و حفاظت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها