بعد از برگذاری فینال جام بسیج شهرستان بجستان و بعد از کسب نتیجه ۲ بر ۲ تیم شهید صادقی یونسی در ضربات پنالتی پیام شهید غلامی را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۶۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ شب گذشته بعد از برگزاری فینال جام بسیج شهرستان بجستان و بعد از کسب نتیجه ۲ بر ۲، تیم شهید صادقی یونسی در ضربات پنالتی پیام شهید غلامی را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مسابقات فوتسال جام بسیج یادبود شهدای مدافع حرم و گرامیداشت هفته بسیج روز ۵ آذر همزمان باسالروز بسیج با حضور ۷ تیم بنام‌های شهید صادقی یونسی، پیام شهید رجب غلامی، شهید گنج بخش مرندیز، رسالت شهید حسینی، شهید رمضانی، شهید قربان زاده و شهید فرهمند در زاب آغاز شد.

این بازی‌ها در دو گروه ۴ تیمی و ۳ تیمی به صورت دوره‌ای برگزار که پس از انجام ۱۳ بازی تیم شهید صادقی یونسی مقام اول، پیام شهید رجب غلامی مقام دوم و شهید گنج بخش مرندیزمقام سوم را کسب کرد؛ و همچنین علی پور فاطمی از تیم شهید صادقی یونسی به عنوان برترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات از زحمات حوزه بسیج امام حسن علیه السلام بجستان و تعدادی از دست اندرکارن برگزاری این مسابقات تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها