رئیس اداره بهداشت سازمان صمت تهران تشریح کرد

مزایای برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی پسماند و تجهیزات در تهران

رییس اداره امور بهداشت سازمان صمت استان تهران با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی پسماند و تجهیزات گفت: این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی واحدهای صنعتی با تکنولوژی روز دنیا و جذب سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۵۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا، احمد رضازاده افزود: حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در مدیریت و بازیافت پسماند در قالب یک نمایشگاه می تواند باعث معرفی روش های جدید مدیریت پسماند، شناسایی ماشین آلات و تکنولوژی های نوین و نیز ارتباط میان واحدهای بازیافت پسماند با سرمایه گذاران شود.

به گفته وی، علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگانی از کشورهای چین، آلمان و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند و این موضوع می تواند فرصتی برای آشنایی با تکنولوژی و روش های کشورهای اروپایی در مدیریت پسماند باشد.

او افزود: در کنار این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی برای واحدها با محور آموزش قوانین حوزه پسماند، مدیریت پسماند و شناسایی روش های جدید بازیافت پسماندهای صنعتی برگزار می شود.

رییس اداره امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه بسط واحدهای فعال در مدیریت پسماند در شبکه بین المللی است تا این واحدها بتوانند به بازارهای جهانی راه یافته و در سایر کشورها نیز خدمات دهی کنند.

به گفته رضازاده، اگر این نمایشگاه چند دوره متوالی برگزار شود، نام ایران در فهرست کشورهای عضو صندوق بین‌المللی توسعه کشاورزی (آیفاد) قرار خواهد گرفت و از این طریق واحدهای مدیریت و بازیافت پسماند فعال در ایران، در شبکه بین المللی معرفی می شوند.

اولین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهزیات وابسته از امروز 14 آذرماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شده و تا 17 آذرماه دایر است. وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند. همچنین نمایندگانی از کشور های چین، آلمان و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین روش های و تکنولوژی جدید دنیا را به نمایش می گذارند.

ارسال نظرات