خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در دیدار با فرماندهان حوزه های مقاومت و گردان های بیت المقدس بسیج با حضور سرهنگ مشیر صدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۱۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این جلسه سرهنگ مشیر صدری ضمن تاکید بر حضور آگاهانه، خالصانه و حداکثری نیروها در برنامه رزمایش و اجرای دقیق برنامه های رزمی و فرهنگی پیش بینی شده، اظهار داشت: هدف اصلی رزمایش، نمایش انسجام و اقتدار نیروهای بسیج به عنوان یاوران ولایت در راستای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری( دام ظله العالی ) است.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر با اشاره به روحیه بالای معنوی نیروهای بسیج، افزود: آنچه علیرغم همه سختی ها و زخم زبان های بیمار دلان، بسیج را در میدان دفاع از نظام اسلامی نگه داشته، کسب رضایت الهی و نگاه امیدوارانه به آینده روشن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اوضاع داخلی کشور گفت: متاسفانه فقدان تفکر انقلابی در برخی از دولتمردان و مدیران اجرایی، مشکلاتی را در حال حاضر برای مردم ایجاد کرده است که قطعا بسیج به عنوان بهترین مدافع انقلاب اسلامی می تواند در تمامی ابعاد مورد نیاز جامعه خصوصا در زمینه های اقتصادی و سازندگی در حمایت از مردم و نظام اسلامی ایفای نقش سازنده داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها