مدیر کنترل کیفیت شرکت دارو سازی دانا در حاشیه بازدید جمعی از کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز از این شرکت، گفت: اخلاق مداری و اخلاص دو مولفه مهم و اصلی در نیروهای بسیجی است که در شرکت دانا فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۰۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیامک جسوری افزود: این دو شاخص مهم موجب کاهش ضایعات و افزایش بهره وری شده و به طبع آن قیمت تمام شده کاهش چشمگیری دارد که همین امر موجب می شود حضور پررنگی در بازارهای جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت های تولیدی این شرکت در دو بخش تولید مواد موثر دارویی آنتی بیوتیک ها و تولید داروها و مکمل های غذایی-دارویی، اظهار داشت: ماموریت ما عرضه و توسعه محصولات و مواد موثر دارویی مطابق با انتظارات جامعه پزشکی و داروسازی، برای ارتقاء سلامت عمومی و کیفیت زندگی، در بازارهای داخلی و بین المللی است.

جسوری اضافه کرد: بخش تولید مواد موثر دارویی این شرکت، دارای بزرگترین ظرفیت های تولید مواد اولیه آنتی بیوتیک های خوراکی بوده و همزمان تنها تولید کننده مواد اولیه آنتی بیوتیک های تزریقی در منطقه است.

وی ادامه داد: فرآورده های این بخش شامل پنی سیلین ها و سفالوسپورین های خوراکی و تزریقی، در پنج واحد مستقل و مدرن تولید می شوند.

وی اظهار داشت: در بخش تولید دارو، این شرکت با داشتن 16 خط تولید پیشرفته، از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در اشکال ویال تزریقی، سافت ژل، قرص، کپسول،سوسپانسیون خوراکی و ساشه در کشور است که با توجه به کیفیت بالای این داروها، سهم ویژه ای از بازار دارویی را به خود اختصاص داده و این سهم در سالیان اخیر همواره رشد چشم گیری داشته است.

جسوری اضافه کرد: همه فرآیندهای این شرکت منطبق بر ضوابط cGMPو WHO است که برای دستیابی به کیفیت برتر، واحد تضمین کیفیت، همه مراحل و فرآیندهای تولید را به طور شبانه روزی تحت نظارت و کنترل خود دارد.

وی اظهار داشت: واحدهای تحقیق و توسعه (R&D)ِِشرکت، مسئول مطالعات و آزمایش های گسترده و فرمولاسیون داروهای جدید بوده که با همکاری معتبرترین دانشکده های پزشکی و داروسازی، در حال توسعه و ارتقاء کیفی فرآورده هاست.

[جسوری در پایان با اشاره به برخی عوامل موفقیت این شرکت، تصریح کرد: رعایت حقوق و منافع ذینفعان، التزام به مبانی توسعة پایدار و همگرایی با طبیعت زیبا و نیز تعهد به حفظ سلامت و شادابی سرمایه های انسانی کارا و متخصص، در کانون توجه ما قرار دارند و همة این عوامل، موجب کسب موفقیت های پیاپی در صادرات مواد اولیه و داروهای تولیدی به کشورهای پیشرفته و کشورهای منطقه و اخذ استانداردهای مختلف بین المللی شده است.

شرکت دارو سازی دانا به عنوان یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مجموعه های داروسازی منطقه، در سال 1377 در شهر تبریز و در دامنه کوه های سهند به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظرات