خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: فردی در این جایگاه انتقادات شاگرد خود را می پذیرد و با منطق و آرامش به سوالات او پاسخ می گوید و با این روش سیره عملی اسلامی را به تصویر می کشد، در اصول حاکمیت دینی این طریقه ی تایید شده است که در عمل رهبر انقلاب می بینیم.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۰۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) ستان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در این خصوص اظهار کرد: اتفاقی که افتاد و پاسخ رهبر انقلاب به این طلبه در واقع یکی از جلوه های ولایت فقیه بود، این موضوع را باید یکی از جلوه های حاکمیت دانست.
وی ادامه داد: فردی در این جایگاه انتقادات شاگرد خود را می پذیرد و با منطق و آرامش به سوالات او پاسخ می گوید و با این روش سیره عملی اسلامی را به تصویر می کشد، در اصول حاکمیت دینی این طریقه ی تایید شده است که در عمل رهبر انقلاب می بینیم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اذعان کرد: اگر برخی از مسوولین را می بینیم که اینگونه عمل نمی کنند اشکال از رفتار آنها است، در قانون عملی ما مشکلی وجود ندارد، مانند همان سخنی که همواره می گوییم مشکلی در اسلام وجود ندارد بلکه اشکال در مسلمانی ما است.
معبودی خاطرنشان کرد: بعضی از مسوولین اصلا تحمل انتقاد را ندارند و نمی توانند تحمل کنند که کسی به آنها ایراد بگیرد، این رفتار باید اصلاح شود و همه باید انتقادات را در جهت رشد خود بپذیرند.
این مسوول با اشاره به این موضوع که اسلام می گوید انسان باید نقد را بپذیرد حتی اگر از زبان دشمنش جاری شده باشد، گفت: نقد می‌تواند فرد را در زندگی فردی و اجتماعیش یاری کند و اشکالات او را برطرف نماید.
وی یادآور شد: البته نقد تخریب گر پذیرفتنی نیست، آنان که تنها به دنبال ضربه زدن هستند و این ضربه را در قالب نقد قرار می دهند نیز باید از این دایره مستثنی شوند با این حال از دیدگاه بنده بهتر است همه ما مشکلات خود را رفع نماییم تا جایی برای اینگونه نقدهای تخریبی هم وجود نداشته باشد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بخش پایانی این گفت و گو خاطر نشان کرد: مسوولین بدانند بسیاری از منتقدین دلسوزان نظام و انقلاب هستند و همه انتقادات معمولا در جهت رفع آنها و بهتر شدن شرایط برای همگان است. منتقدان نیز باید جوانب انصاف را رعایت کنند تا روزی که یک جامعه سالم به دور از هر گونه مشکلی داشته باشیم.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها