مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اهل دل و اهل بصیرت قدر شهدا را درک می کنند.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۸۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین یادواره سرداران و 83شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس با حضور سردار نقدی در شهرکرد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با خیرمقدم به حاضران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و شهدای امنیت و بزرگداشت یاد و خاطره امام شهداء، بویژه شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه گفت: شهدای تدارکات و پشتیبانی در دفاع مقدس نقش مؤثر داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، افزود: رزمندگان عزیز یادشان است، مردان آن دوران و مردان آن سنگرها یادشان است، عزیزان تدارکات و پشتیبانی در بدترین شرایط و سخت ترین موقعیت ها، با شجاعت و ایثار به آنها خدمات می رسانند و کمک می کردند و در این راه زیر آتش شدید دشمن، گاهی  با خمپاره تکه تکه می شدند.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره 83 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری که آوازه شهیدان و رزمندگان این استان، در اقصی نقاط کشور عزیزمان به گوش همه  رسیده و آشنای همه هستند، به نقل از علامه طباطبایی، گفت: در عظمت شهیدان همین قدر بس و کافی است، که آنها در دنیا اسمشان ماندگار است، در قیامت بماند، که در محضر خداوند تبارک و تعالی عندربهم یرزقون اند. و در محضر خدا زنده اند و رزق و روزی می خورند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: اهل دل و اهل بصیرت و کسانی که با شهدا و خدای شهدا ارتباط دارند این مسئله را به خوبی درک می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به سرکشی هفتگی مقام معظم رهبری از خانواده معظم شهدا، ادامه داد: کدام یک از مسئولان کشور به صورت هفتگی از خانواده معظم شهدا سرکشی و از آنها تجلیل می کنند؟ این وظیفه  و تکلیف است.

وی، تصریح کرد: رهبر حکیم ما به این دلیل این کار را می کنند که می دانند" عند ربهم یرزقون" یعنی چه؟

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به جایگاه ویژه شهداء و  اعتراض به کسانی که مخالف بازگشت آثار شهدا و استخوان های باقی مانده این عزیزان هستند،  گفت: شهیدان ما افتخار ما هستند. به آنها افتخار می کنیم و به روح پرفتوح شان درود می فرستیم.

ارسال نظرات