مسئول اردویی سازمان بسیج طلاب در گفت و گو با «بسیج»:

حضور در بسیج را افتخاری بی پایان برای خود می دانم/ اردوهای جهادی از برکات بسیج محسوب می شود

حجت الاسلام حسنی گفت: اردوهای جهادی، هر ساله در کشور برگزار می شود و یکی از برکات بسیج محسوب می شود و نشان دهنده حمایت بسیج از مردم مستضعف در مناطق محروم است.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۷۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

حضور در بسیج را افتخاری بی پایان برای خود می دانم/ اردوهای جهادی از برکات بسیج محسوب می شودحجت الاسلام امیرحسین حسنی مسئول اردویی سازمان بسیج طلاب در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به سوابق درخشان خود در بسیج گفت: فعالیت در قسمت اردویی و سازندگی بسیج طلاب، پشتیبانی،عملیات، تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه، مربی و هادی سیاسی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و ... از جمله سوابق بنده در طول حضور در بسیج محسوب می شود که همیشه به آن افتخار کرده ام و مفتخرم که توانسته ام خدمتی برای کشور عزیزم انجام دهم.

وی ادامه داد: اردوی های تفریحی، زیارتی و راهیان نور که در طول سال در کشور برگزار می شود، اهمیت زیادی دارد و معتقدم که برای ارتقای این گونه اردوها باید تلاشمان را مضاعف کنیم؛ مخصوصا اردوهای جهادی و سازندگی یکی از ناب ترین اردوها با افراد خالص برگزار می شود که دلشان را به دریا می زنند و سیم های وجودی خودشان را به خدا وصل می کنند تا به خلق خدا کمک کنند و بعضا می بینیم نخبگان و طلبه های بسیجی با حضور در این اردوها، کار یدی مثل بنایی و جوشکاری انجام می دهند تا باعث آبادانی مناطق محروم کشور شوند.

حجت الاسلام حسنی تاکید کرد: اردوهای جهادی، هر ساله در کشور برگزار می شود و یکی از برکات بسیج محسوب می شود و نشان دهنده حمایت بسیج از مردم مستضعف در مناطق محروم کشور است و اینجاست که بسیج مردمی به بهترین نحو ممکن، خودش را نشان می دهد.

 

مسئول اردویی سازمان بسیج طلاب در پایان با بیان اینکه حضور در بسیج، افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود، اظهار داشت: در طول این چند دهه خدمت در عرصه بسیج، از عملکرد خودم راضی نیستم و معتقدم که باید بیشتر از این ها فعالیت می کردم و بنده اگر به زمان گذشته برگردم، بیشتر از این ها فعالیت انجام می دادم.

ارسال نظرات