در راستای محرومیت زدایی؛

برگزاری اردوی جهادی هفت روزه در روستای بارده

گروه جهادی خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها بِن به مدت هفت روز در روستای بارده خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۶۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن گفت: اردوی جهادی هفت روزه خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج خواهران بن در روستای بارده همراه با ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و تربیتی برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی، افزود: گروه جهادی اعزامی در طول این هفت روز، خدمات مختلفی از جمله مشاوره گروهی و چهره به چهره،آموزش های خیاطی، كیف دوزی، بافتنی، مرصع، فرشینه و سبك زندگی ایرانی اسلامی به مردم این روستا ارائه کردند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای كمك به مردم، تیم شهید دكتر رهنمون بسیج جامعه پزشكی شهرستان بن با حضور در این روستا به بیش از 400 نفر از مردم روستا خدمات رایگان پزشكی، دندانپزشكی، مشاوره روانشناسی، مشاوره مامایی، بهداشت دهان و دندان و داروی رایگان ارائه نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی اظهار داشت: از ابتدای سال تا كنون گروه های مختلف جهادی در نقاط مختلف شهرستان جهت خدمات فرهنگی و عمرانی و پزشكی و ... حضور یافتند و این هشتمین كاروان جهادی است كه در مناطق كمتر برخوردار و روستاهای شهرستان در كنار مردم حاضر هستند و از نزدیك مشكلات آنان را بررسی نموده و در حد مقدورات خود به رفع این مشكلات می پردازند.

ارسال نظرات