نشست مجمع عالی سازمان بسیج اساتید کشور در دانشگاه امیرکبیر و باحضور استادان تراز اول کشور و سیاستگذاران علمی و فرهنگی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۵۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، این نشست که  عصر دیروز باهدف برنامه‌ریزی و هدفگذاری برای تشکیل مجمع عالی بسیج استادان کشور برگزار شد، با استقبال استادان صاحب‌نظر دانشگاه و سیاستگذاران و دست‌اندرکاران امر فرهنگ و علم در کشور مواجه شد.

 در این نشست دکتر غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فعالیت‌های خوب بسیج در کشور، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت استادان بسیجی تاکید کرد.

 در ادامه دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خدمات کم‌نظیر بسیج به کشور و مردم و ظرفیت بی‌بدیل و نخبگانی بسیج اساتید، خواستار حضور فعالانه استادان بسیجی در عرصه‌های مسائل و مشکلات کشور شد.

 وی با طرح سؤالاتی درباره چرایی وجود مشکلات در کشور، از استادان بسیجی و دغدغه‌مند درخواست کرد با روحیه انقلابی و بسیجی برای حلّ این مشکلات بکوشند. در ادامه نیز برخی از اعضا نظرات و دغدغه‌های خود را درباره بایدها و نبایدهای رویکرد بسیج اساتید مطرح کردند.

ارسال نظرات