سومین یادواره سرداران و 83شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس با حضور سردار نقدی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۴۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول آماد و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم، گفت: سومین یادواره سرداران و 83شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده معظم این عزیزان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار گردیده است.

سرهنگ دوم پاسدار مجتبی عظیمیان افزود: قبل از برگزاری یادواره، اکیپ هایی ازآماد و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل خانواده شهدای تدارکات و پشتیبانی، ضمن تجلیل از صبر و بردباری این عزیزان ، از آنها برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کردند.

وی، ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، حداکثر صرفه جویی در برگزاری این مراسم بعمل آمد و از محل کاهش هزینه های یادواره، یک جهیزیه برای زوج های نیازمند تهیه شد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: ایستگاه های صلواتی و خیمه سلامت به یاد دوران دفاع مقدس در مصلای امام خمینی(ره) همزمان با مراسم یادواره برپا شد و کلیپ هایی از مجاهدت های رزمندگان تدارکات و پشتیبانی دوران دفاع مقدس تهیه و پخش گردید.

سرهنگ پاسدار میرزاحسینی، دبیر کنگره سرداران و 4500شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه در کشور، هم که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود، گفت: تا کنون 73 یادواره در کشور با محوریت شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شده است.

خیرمقدم توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله صدرحسینی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، ایراد سخنرانی توسط سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پخش کلیپ و نماهنگ و قرائت شعر از دیگر برنامه های این مراسم یادواره بود که با حضور جمعی از مسئولین استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات