خبرهای داغ:
دبیر یادواره شهدای خراسان‌جنوبی مقیم مشهد:

همه ما مدیون خون شهدا هستیم

دبیر یادواره شهدای خراسان‌جنوبی مقیم مشهد گفت: همه ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم و به طور قطعی که راه شهدا، راه درستی است و به این ایمان داریم که خون شهدا هدر نمی‌رود.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۳۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی مولوی حقیقی دبیر یادواره شهدای استان مقیم مشهد صبح امروز در اجلاسیه شهدای خراسان‌جنوبی مقیم مشهد اظهار کرد: فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

 

وی افزود: روحانیت، اندیشه‌های ناب اسلام و مطیع ولی فقیه هستند و نقش بسزایی در پیروزی دوران دفاع مقدس داشتند.

 

 

دبیر یادواره شهدای خراسان‌جنوبی مقیم مشهد بیان کرد: یادواره شهدا به صورت مردمی شکل گرفته و این پنجمین همایشی است که مؤسسه علمی، فرهنگی و آموزشی کار جهادی انجام می‌دهد که جای قدردانی دارد.

 

 مولوی عنوان کرد: همه ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم و به طور قطعی که راه شهدا، راه درستی است و به این ایمان داریم که خون شهدا هدر نمی‌رود.

 

 

وی ادامه داد: تنها راه نجات جامعه، جهاد با دشمن و مقابله با کسانی است که در مقابل ارزش های اسلامی می ایستند، گفت: باید وظیفه خود را به درستی ادا کنیم و با برگزاری این یادواره به جامعه پیامی داشته باشیم.

 

دبیر یادواره شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد گفت: باید بتوانیم در مسیر سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری ،راه و وصیت شهدا قدم برداریم و راه آن ها را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار