خبرهای داغ:
رییس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان گفت: به پاس زحمات و تلاش های مخلصانه درانعکاس به موقع خبری و تصویری مراسمات ماه محرم و صفر و اربعین حسینی(ع) هندیجان از نماینده و خبرنگار بسیج نیوز هندیجان برادر محمدرضاشعبانی تقدیروتشکر می شود وهمچنین دراین باره از دیگر خبرنگار تقدیر شده است.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۳۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی اظهار کرد: تقدیر از ارزش کار خبر نگاران را نمی توان با هیچ چیزی مقایسه کرد وفقط از خداوند منان توفیق و سلامتی رااز خداوند و اهل بیت (ع)داریم.

وی افزود : خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از افتخارات هر فردی می باشد و خبرنگاران در این باره برای پوشش خبری و تصویری در حد توان و ظرفیت های موجود همکاری خوبی با اداره تبلیغات اسلامی هندیجان و با هیات های مذهبی و مخصوصا موکب داران داشتند و در هر موقع از زمان پای کار هستند‌.

وی بابیان همکاری خبرنگار بسیج نیوز هندیجان گفت: از تلاش های واقعا مخلصانه و بی ادعای برادر محمدرضاشعبانی در انعکاس به موقع اخبار ماه محرم و صفر و اربعین حسینی(ع) تقدیر و تشکر می شود و همچنین دیگر خبر نگاران و تصویربرداران شهرستان که پای کار بودند نیز تقدیر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها