خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ برپایی زیارت عاشورا و پیاده روی توسط حوزه بسیج دارخوین با حضور فرمانده حوزه برادر پاسدار عبدالمناف بالدی، فرماندهان پایگاه های تابعه و بسیجیان فعال حوزه از مسیرحوزه بسیج تامزار شهدای گمنام برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۳۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

در ابتدای برنامه سید محسن موسوی امام جماعت دارخوین در جمع بسیجیان گفتند: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می دهد.
ایشان تأکید کردند: که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی سقوط در دام دو ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت؛ ملتی که در خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالف با استکبار و تحجرگرایی و مقدس نمایی است باید همه افرادش بسیجی باشند.

موسوی بیان داشتند: ما بسیجیان باید به گونه ای عمل کنیم و اقتدار خودمان را نشان دهیم تا دشمنان کشور عزیز ما ایران جرات دخالت در امور کشورمان را نداشته باشند.

در ادامه پیرامون جایگاه والای شهدا و لزوم تحقیق در زندگی‌ شهدا و الگو قرار دادن آنها مطالبی را بیان داشتند و از همه بسیجیان غیور خواستند که شهدا را الگوی کار و سرلوحه زندگی خود قرار داده و درس زندگی را باید از آنها بیاموزیم و این شهدا بودند که جان خود را فدا کردند تا کشور ما ایران در آسایش کامل قرار داشته باشد.

در پایان با قرائت فاتحه به شهدای گمنام و برپایی نمایش اقتدار پیاده روی شبانه باحضور بسیجیان حوزه دارخوین به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها