یادواره شهید عبدالصالح مجرد با همکاری پایگاه های بسیج شهید مدرس و محدثه شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۸۹۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه فرمانده سپاه ناحیه فارسان به ایراد سخن پرداخت و گفت: کسی که همچون شهید در این دنیا زندگی نکند، همچون شهید هم از دنیا نخواهد رفت.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی افزود: حضور در مراسم شهدا به نحوی ادای دین به شهداست و این پیام را می رساند که می خواهیم همچون شهدا باشیم و راه و مسیر شهدا را بپیماییم و الا شهدا به یادواره نیاز ندارند.

یزدانی بیان کرد: برگزاری یادواره های شهدا تاثیر مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و حضور در این مراسم نشان دهنده درک است؛ چرا که با حضور در این یادواره ها انسان می تواند بهره معنوی ببرد.

وی گفت: شهداء مظهر ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیایی پشت کرده و از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهداء یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار برای تمامی ما می باشد.

سرهنگ یزدانی اظهار داشت: شهدای جنگ سخت ویژگی های خاصی دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولین ما آن خصوصیات را داشته باشند قطعاً پیروز میدان خواهند بود.

وی گفت:  شهدا آبروی محله، شهر و آبروی کشور ایران اسلامی ما هستند و یکی از وظایف نسل کنونی و همه اقشار جامعه، زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و تکریم و احترام خانواده های این عزیزان است.

 

ارسال نظرات