خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام :
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام با بیان اینکه زالو صفتانی هستند که به جان بیت المال افتادند گفت: متهمانی همچون مدیران ارزی و معاون ارزی بانک مرکزی که بلایی بر سر ارز مملکت آوردند که 145نفر در این زمینه بازداشت شدند امروز کجایند؟
کد خبر: ۹۰۸۶۸۹۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام در یادواره شهدای ورزشکار استان اظهار داشت: همه می دانیم 40 سال است سر سفره ای نشسته ایم که سفره چینان و پهن کنندگان سفره شهدایی هستند که جان دادند که ما جان گرفتیم و پر پر شدند که ما پر زدن در دنیا را بیاموزیم.

 

وی یادآور شد: این سفره به راحتی به دست ما نرسیده است و هر کس و هر جا هستیم مدیون خون شهدا، ایثارگری های جانبازان، آزادگان و خانواده های ایشان هستیم.

 

اکبرپور با بیان اینکه اربده کش های اطراف ما هر چند وقت  قد علم می کنند که ما را زمین بزنند افزود:  داعش، القاعده و طالبان بودند و نوچه هایی که به خیال پوچ خودشان پاس کردند و تا اطراف ما آمدند.

 

وی اظهار داشت:  امنیت امروز ما در سایه رشادت بیش از 200هزار رعنا جوانی است جان دادند تا ما جان گرفتیم. اگر به  اطراف بنگرید امن ترین نقطه ای که می شود در منطقه پیدا کرد جز ایران نیست.

 

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: در جایی که دور تا دور ما را آتش فتنه فتنه گران فرا گرفته است ما به پشتوانه رعنا جوانانی که جان دادند و مادرانی که سی و چند سال است منتظراند  قطعه استخوانی از پیکر یا پلاک شناسایی فرزندشان بیاید تا مزار  مادر شود.

 

وی با بیان اینکه ما مردم از  زن و مرد و پیر و جوان مدیون خانواده شهدا هستیم افزود: اگر امروز در مملکت و در سایه امنیت به کار و کسب و مدیریت می پردازیم مدیون این خاندان هستیم و اگر هشت سال دفاع مقدس را نداشتیم امروز گرگ های زنجیر دریده استکبار ما را دریده بودند.

 

اکبرپور ادامه داد: اگر دفتر زرین 40 سالگی انقلاب را ورق بزنیم زرین ترین برگ ها زمانی است که جوانان سینه سپر کردند که از تمام هستی و جان خودشان گذشتند و رفتند که ما بمانیم.

 

وی با بیان اینکه روزی کشور ما را در دنیا به حساب نمی آوردند و مسئولین با اجازه آمریکا جا به جا می شد گفت: امروز تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران گرفته نمی شود. ریشه اش غیر از رادمردی مردان و شیر زنانی نیست که قدشان خم شد و نگذاشتند ارزش های ما زیر سم نابخردان روزگار له شود.

 

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خاطرنشان کرد: 40 سال استکبار بر علیه انقلاب هر کاری کردند تیرشان همیشه به سنگ خورد . دفاع مقدس نعمتی بود که ما را بیمه کرد و جوانان سرمایه ملی مملکت هستند.

 

وی بیان داشت: همه ما نسبت به قطره های خون شهید مدیون هستیم و هر کس مسئولیت بالاتری دارد بیشتر مدیون است.

 

اکبرپور ادامه داد:  گاهی ارزش ها و ارزشمندها به حاشیه می روند گاهی از قد خمیده مادر شهید نردبان ساختند و بالا رفتند و گفتند مادر شهید کیست و مادران شهید داغی از طعنه های نابخردان دیدند که از غم فقدان فرزند بدتر است.

 

وی تصریح کرد: بعضی که درد ، باروت، موشک و خمپاره ندیدند امروز از نظام طلبکارند.

 

اکبرپور اظهار داشت: شهید نمرده است و مادران شهدا گفتند همیشه حضور شهید را در زندگی شان احساس می کنند.  مرده کسی است که جایی نشسته و قدردان شهدا نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: زود خودمان را فراموش کردیم که چه کسانی ما را به اینجا رساندند. کشوری که روزی برای هر کای باید از مستشاران آمریکایی اجازه می گرفتیم امروز روی پای خودمان ایستادیم و مشکلات نیز با روحیه انقلابی، ولایی و جهادی قابل حل است.

 

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام با بیان اینکه با روحیه شهید عباس کریمی و شهید باکری مشکلات کشور حل می شود گفت: یک زمانی رزمندگان وفرماندهان به منطقه جنگی خانواده هایشان را می بردند حالا آقای مدیری از استان دیگری می خواهد بیاید خراسان جنوبی می گوید حاج خانم نمی آیند چون منطقه بد آب و هواست .

 

 

وی با بیان اینکه از دشمن توقع دوستی نداریم ادامه داد: امروز اگر بناست که مشکلات اقتصادی کشور حل شود مردم، متدینین و انقلابیون  به فتح فضا و موشک 4هزار کیلومتر برد می رسند و گاهی کج سلیقگی ها و بی تدبیری ها به جایی می رسد که دغدغه مادران جامعه ما پوشک بچه می شود.

 

اکبرپور با بیان اینکه تحریم ها 35درصد به اقتصاد ضربه زد بقیه مربوط به بی تدبیری ها است گفت: طبق اندیشه شهدای مدافع حرم حاضر نیستند ریالی از بودجه کشور به جیب دشمنان برود که جنایزه شان برگردد و عده ای مثل عقاب تیز چنگال پنجه در صورت محرومین و بیت المال  مملکت انداختند و مثل زالو به جان اقتصاد کشور افتادند.

 

وی با بیان اینکه زالو صفتانی هستند که به جان بیت المال افتادند تصریح کرد: متهمانی همچون مدیران ارزی بانک مرکزی و معاون ارزی بانک مرکزی که بلایی بر سر ارز مملکت آوردند که 145نفر در این زمینه بازداشت شدند امروز کجایند؟

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها