تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر ایران در تهران به مصاف تیم پیکان می‌رود.
کد خبر: ۹۰۸۶۸۳۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر ایران عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهر قدس به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود.

جواد نکونام که از باشگاه پاس تهران به فوتبال ایران معرفی شده است دوران بسیار طلایی را زیر نظر مجید جلالی در این تیم گذراند.

روزهایی که این هافبک خوش استیل را به تیم ملی رساند و مقدمات لژیونر شدنش را فراهم ساخت و کاپیتان سابق تیم ملی حتی در بازگشت دوباره به فوتبال ایران هم دست رد به سینه مربی قبلی خود نزد و مدتی را در سایپا و کنار مجید جلالی گذراند اما اکنون جواد نکونام برای نخستین بار در قامت سرمربی یک تیم در برابر استادش قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته در مقابل تیم قعر جدولی سپیدرود رشت به تساوی پر گل دو بر دو دست یافت تا شاگردان جواد نکونام در این بازی که آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر ایران است فقط به کسب پیروزی فکر کنند.

در آن‌ سوی میدان نیز تیم فوتبال پیکان تهران وضعیت خوبی را در جدول ندارد و تیم مجید جلالی در سراشیبی عدم نتیجه‌گیری است و در صورت عدم نتیجه‌گیری در این دیدار باید در انتظار تغییرات احتمالی بر روی نیمکت این تیم باشیم.

تیم فوتبال نساجی مازندران با 7 تساوی 5 شکست و 2 پیروزی 13 امتیازی است و در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد و در آن‌سوی میدان نیز تیم فوتبال پیکان تهران با 16 امتیاز در رده هشتم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم مازندران

ارسال نظرات
پر بیننده ها