سید ساجد یعقوبی
مدیرکل اداره محیط زیست استان اردبیل مطرح کرد
مدیرکل اداره محیط زیست استان اردبیل گفت: اداره محیط زیست استان همکاری خود را با قرارگاه پیشرفت و آبادانی اردبیل در بحث بهداشتی و زیست محیطی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۹۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول کارگروه سلامت پیشرفت و آبادانی اردبیل در جلسه ای با با مدیرکل اداره محیط زیست استان جهت همکاری در حوزه سلامت و بهداشت محیطی با اشاره به جلوگیری از پخش زباله ها در سطح روستاها گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی اردبیل در زمینه بهداشت محیطی روستاهای مناطق محروم اقدامات زیادی انجام داده و همچنان نیازمند همکاری برخی ادارات و سازمان ها در امر سلامت است.

عبدالمحمدی با بیان اینکه آموزش های اولیه برای روستائیان از اولویت های مهم محسوب میشود خاطر نشان کرد: فرهنگسازی در بحث پسماند های روستایی نقش بسزایی در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت روستاها را به دنبال خواهد داشت.

محمد خداپرست، مدیرکل اداره محیط زیست استان اردبیل ابراز امیدواری کرد و افزود: اداره محیط زیست استان همکاری خود را با قرارگاه پیشرفت و آبادانی اردبیل در بحث بهداشتی و زیست محیطی اعلام کرد.

وی با قدردانی از صداوسیما، بحث پوشش رسانه ای در زمینه محیط زیست را مهم شمرد و افزود: تا به امروز چند مورد مستند تلویزیونی از طریق رسانه ها تولید و پخش شده و انتظار می رود صداوسیما در این زمینه همکاری های لازم در جهت تولید مستند و پوشش خبری نسبت به گسترش اقدامات محیط زیست و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) را داشته باشد.

خداپرست در پایان خاطرنشان‌کرد: در نظر داریم کارگاه های آموزشی در بحث پسماندهای کشاورزی و‌... برای دهیاران، شوراهای اسلامی و بخشداران بصورت مستمر برگزار کنیم.
ارسال نظرات