رئيس سازمان بسيج كارگري گفت: این سازمان از تلاش اقتصادي مردم حمایت و براي ترويج كالاي ايراني از ايده‌ها و ابتكارات آنها پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۹۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌حسین رعیتی‌فر در مراسم اختتاميه جشنواره نوآوري‌ها و اختراعات واحدهاي كارگري و كارخانجات ( جشنواره ملي صد ) با بیان اینکه بايد با هم‌افزايي مشكلات جنگ اقتصادي را برطرف كنيم، اظهار کرد: با روحيه مديريت جهادي مديران صنعتي امروز بايد بيش از پيش از ظرفيت هاي مردمي استفاده كند.

وی بیان کرد: سازمان بسيج كارگري از تلاش اقتصادي مردم حمايت مي‌کند، براي ترويج كالاي ايراني از ايده‌ها و ابتكارات مردم حمايت مي‌كنيم ما توان بالايي داريم بايد سربلند از جنگ اقتصادي بيرون بياييم.

 رئيس سازمان بسيج كارگري با بیان اینکه دو طرح عمده داشتيم که در این راستا شيفت ايثار را انجام داديم، تصریح کرد: طرح ايران يار یکی دیگر از طرح‌ها بود که با دعوت از مديران شركت ها در مدارس و حضور دانش آموزان در واحدهاي توليدي كه كالاي ايراني توليد كنند، اجرا خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: رونمايي از كتاب منظومه بيانات مقام معظم رهبري در مراسم ديدار با كارگران، رونمايي از كتاب شهداي كارگري،  تجلیل از برگزيدگان جشنواره ملي صد شامل ٨ نفر و ... جز امور فرهنگی بود که توسط این سازمان انجام شد.

در پایان این مراسم از يازده مدير صنعتي به خاطر داشتن روحيه جهادي و تعامل با بسيج با اعطاي لوح يادبود تجليل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات