مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مهم ترین برنامه بسیج رسانه در سالجاری است که نیمه اول دی ماه در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۸۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

به گزارش  سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج،محمدمهرزاد صدقیانی امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری نخسین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان از سال 92 آغاز بکار کرده و تا کنون موفق به جذب و ساماندهی 229 نفر از اصحاب رسانه به عنوان اعضای فعال وعادی بسیج استان شده است. 

وی با بیان اینکه کانون بسیج رسانه شهرستان ارومیه فعال است، افزود: کانون های بسیج رسانه در شهرستان های خوی و مهاباد نیز بر اساس مصوبه هیئت اندیشه ورز استان تا پایان سال راه اندازی می شود.

صدقیانی اظهار کرد: امسال اجرای ۲۲ برنامه محوری به بسیج رسانه استان ابلاغ شده است که آموزش حرفه ای خبرنگاران، راهیان نور، شرکت در نمایشگاه دفاع مقدس و نمایشگاه مطبوعات از جمله این برنامه هاست.

مسئول سازمن بسیج رسانه آذربایجان غربی تصریح کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مهم ترین برنامه بسیج رسانه در سالجاری است که با نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با جشنواره مطبوعات ادغام شده و نیمه اول دی ماه در استان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات