فرماندار بویراحمد در نشست شورای ترافیک اینضرورت ساماندهی و شناسنامه دار کردن ناوگان عمومی شهر یاسوج شهرستان گفت:هزار و ۵۰ دستگاه تاکسی زرد،بیش از ۷۵۰ دستگاه خودرو با عنوان تاکسی بیسیم،۸۰۰ دستگاه خودروی تاکسی تلفنی و بیش از ۷۳۰ دستگاه تاکسی شخصی هم اکنون در شهر یاسوج فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۷۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲
شاهرخ کناری با بیان اینکه روزانه ترافیک سنگینی در برخی میدان‌های این شهر از جمله میدان جهاد، انقلاب و آریوبرزن وجود دارد افزود:فرهنگ سازی ترافیک و نیز اصلاح هندسی معابر و میدان‌های این شهر راهکار مهم برای کاهش ترافیک آن است.
وی با اشاره به نارضایتی‌های شهروندان، ایمن سازی، آشکارسازی و نصب سرعت کاه‌ها در مناطق پرتردد این شهر را خواستار شد و اضافه کرد:تا یک ماه آینده با شناسایی و جانمایی سرعت کاه ها، رنگ آمیزی و علائم ایمنی روی آن‌ها نصب و انجام می‌شود.
فرماندار بویراحمد به فعالیت بیش از ۲۰۰ کیوسک در شهر یاسوج خبر داد و گفت:وجود تعداد زایدی کیوسک در نقاط مختلف این شهر عاملی مهم بر افزایش ترافیک و بروز تصادفات در آن بوده که باید کیوسک‌های غیرمجاز از سوی دستگاه‌های متولی جمع آوری شود در غیر این صورت و بروز هر نوع حادثه‌ای دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.
ارسال نظرات