خبرهای داغ:
عصر روز گذشته؛

80 دانش آموز چاراویماقی عازم مناطق عملیاتی شدند

فرمانده سپاه چاراویماق از اعزام 80 دانش آموز پسر مدارس این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۲۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰

علی داستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این کاروان فرهنگی دانش آموزی اعضای پایگاههای بسیج شهری و روستایی این شهرستان هستند که در قالب اردویی 2 روزه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.
وی ادامه داد: این کاروان با 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان به عنوان راوی، مربی، سرپرست و روحانی آنها را در طول بازدید همراهی می کنند.
داستان اضافه کرد: کاروان راهیان نور، حرکتی فرهنگی و اجتماعی است و مشارکت در اعزام این کاروان ها نیازمند مشارکت دستگاه ها، ادارات و نهادهاست .
وی گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور به واسطه جانفشانی‌ ها و ایثارگری‌ های رزمندگان و شهدا حاصل شده و برگزاری این اردوها می ‌تواند راهکاری برای ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه بسیجی به عنوان ضامن بقای نظام اسلامی باشد.
داستان خاطرنشان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها