مسئول سازمان بسیج ورزشکاران گفت: ورزشکاران باید در کنار قهرمانی پهلوان باشند و با ارزش ها بیشتر خو بگیرند و سعی کنند با رفتار خود در محل ورزشی بیشتر مورد احترام و اعتماد دیگران باشند.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۱۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار غلام حسینی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های شاخصی که توسط این سازمان انجام شده است گفت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر و سالم سازی محیط های ورزشی سعی شده در محیط های ورزشی و آموزشی ترویج معروفات ترک شده و ارزش های فراموش شده را داشته باشیم.

وی افزود: همچنین با ارتباط هایی که انجام با مدیران ورزشی شکل گرفته تأکید شده است خود عامل به معروف باشند و در محیط های ورزشی با هنرآموزان خود این موضوعات را تمرین کنند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به توافقی که میان این سازمان و مسئولین شکل گرفته گفت: با مطالبه ای که از مسئولین دنبال کردیم از تلاش خود برای اسلامی عمل کردن استقبال شده است و در آینده نزدیک برنامه هایی در این خصوص در سطح استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به کنترل رفتار غیر اخلاقی در بین ورزشکاران گفت: بی اخلاقی هایی مثل کارهای ناهنجار ورزشی،ناسزاگویی در فضای ورزشی،ترویج کارهای حرام و سایر بد اخلاقی ها با برخورد جدی مسئولین مربوطه روبه رو خواهد شد و مربیان آموزشی هم باید در حین ورزش و تمرینات نکات اخلاقی را آموزش دهند و به یک الگو تبدیل شوند.

سرهنگ غلام حسینی ادامه داد: اینکه کلاس های ورزشی با قرآن شروع شوند و با شعارهای حماسی و اعلام وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی خاتمه یابند باید بیشتر کار شود و سعی شود اهمیت به نماز جماعت و اول وقت در محیط های آموزشی فراموش نشود.

وی با اشاره به پیگیری های بسیج ورزشکاران برای راه انداختن نمازخانه مجموعه ورزشی پنجم مرداد گفت: در این مجموعه ورزشی نمازخانه به یک انبار تبدیل شده بود که با پیگیری های مکرر بسیج ورزشکاران دوباره فعال شده است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به اهمیت الگو سازی در بین ورزشکاران گفت: فرد برتر در هر رشته را یک نماد پهلوانی داده ایم و در این طرح گفتیم که ورزشکاران باید در کنار قهرمانی پهلوان باشند و با ارزش ها بیشتر خو بگیرند و سعی کنند با رفتار خود در محل ورزشی بیشتر مورد احترام و اعتماد دیگران باشند که پیوسته عوامل پهلوانی به سایر ورزشکاران آموزش می دهند.

وی با اشاره به الگو گیری ورزشکاران از شهدای ورزشکار اظهار داشت: با یک شهید ورزشکار که اخلاقی و حاوی سلامت جامعه است تحول آفرینی کنیم و فکر ورزشکار برای سلامت را درگیر کنیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در پایان خاطر نشان کرد: هیئت های اندیشه ورز بسیج ورزشکاران سازماندهی شده اند و قصد دارند با تولید محتوا و کار علمی کارشناسی شده خوراک مناسب برای تمام حیطه های ورزشی نقش آفرینی کنند.

ارسال نظرات