خبرهای داغ:
مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال 90 هشدار دادند که با بیداری اسلامی و بصیرت کشور را اداره کنید بیان کرد: غفلت و سوءمدیریت باعث شد که ثبات سیاسی و اقتصادی تضعیف شود.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۱۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
سوء مدیریت سبب تضعیف ثبات سیاسی و اقتصادی کشور شد/مشکلات فعلی کشور نتیجه سازش با غرب است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام علی ثقفی شنبه شب در آستانه هجدهمین سالروز سخنان رهبر معظم انقلاب و در دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب با عنوان سه گام تا تمدن اسلامی که در سالن همایش های مدرسه معصومیه برگزار شد اظهار کرد: این گردهمایی متناسب با شرایطی است که انقلاب اسلامی در آن قرار دارد و پیرامون اهداف تحقق دولت اسلامی تشکیل شده و هدف آن آسیب شناسی و شناخت موانع رسیدن به دولت اسلامی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی کار آسانی نبود اما حضور قشر جوان باعث شد که این معجزه تحقق یابد و رکن اصلی این انقلاب مردم بودند که با حضور حداکثری جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در ادامه افزود: در دهه های اخیر دولت هایی با شعار سازندگی، اصلاحات و اعتدال سعی کردند به غرب نزدیک شوند و بزرگترین اشتباه هم این بود که آنان موفقیت کشور را در تعامل با غرب می دانستند و مشکلات فعلی کشور هزینه سازش همین دولت ها با غرب است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی قشر جوان پیشرو و پیشتاز بوده است و حضور جوانان در عرصه های مختلف کشور موجب تحول و پیشرفت می شود.

ثقفی افزود: جوانان باید در راس کار قرار گیرند و از تجارب پیشکسوتان استفاده کنند و مدیران نیز باید تجارب خود را در اختیار جوانان قرار دهند و میدان را در اختیار آنان بگذارند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی خاطرنشان کرد: باید کار عمیق معنوی کرد تا به اهداف انقلاب اسلامی رسید و فهم دینی پیش نیاز رسیدن به این اهداف است.

وی با اشاره به مشکلات کشور گفت: مقام معظم رهبری در سال 90 هشدار دادند که با بیداری اسلامی و بصیرت کشور را اداره کنید اما غفلت و سوءمدیریت باعث شد که ثبات سیاسی و اقتصادی تضعیف شود.

مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: غرب جویان و عقب ماندگان هنوز اهداف اصلی انقلاب اسلامی را نشناخته اند و وظیفه حوزه این است که مقاطع و شرایط انقلاب اسلامی را به طور کامل بشناسد و دستاورد های انقلاب را مطالبه کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها