برگزاری همایش پدافند غیر عامل بسیج کارمندان استان
سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی گفت: اگر مدیران دستگاه ها اهمیت پدافند غیرعامل را درک نکنند و به‌طور شایسته توسعه پیدا نکند، کشور در معرض تهدیدهای بعضاً غیر قابل جبران قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۹۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی در همایش پدافند غیر عامل کارمندان استان مرکزی ،با اشاره به تأکیدات امام خامنه ای به موضوع پدافند غیر عامل گفت: در مقابل شیوه‌های پیچیده‌ی تهاجم دشمنان، پدافند غیرعامل باید کاملاً هوشیار و جدی باشد و به‌صورت علمی، دقیق، به‌روز و همه‌جانبه، عمل و با هرگونه نفوذ مقابله کند.

وی با اشاره به تهدیداتی که در این زمینه وجود دارد افزود: اگر مدیران دستگاه ها اهمیت این مسئله را درک نکنند و پدافند غیرعامل به‌طور شایسته توسعه پیدا نکند، کشور در معرض تهدیدهای بعضاً غیر قابل جبران قرار خواهد گرفت.

سرهنگ عباسی ادامه داد: ماموریت و رسالت پدافند غیرعامل در حقیقت با مجموعه ای از اقدامات تلاش می کند که تاثیر تهدیداتی که به کشور و زیرساخت های آن جامعه و مردم وارد می شود را مدیریت و کاهش دهد.

وی در پایان با اشاره به استفاده از ظرفیت های گسترده بسیج خاطر نشان کرد: بسیج بایک کارنامه 40 ساله افتخارآفرین و سربلند توانسته به بهترین روش از نظام اسلامی دفاع کند،می طلبد که دستگاه ها از ظرفیت های گسترده بسیج در پدافند غیر عامل استفاده کنند.

ارسال نظرات