فرمانده کل ارتش با تاکید بر این که درجه داران بخش بسیار مهم و تعیین کننده در ارتش هستند، گفت: لباس مقدس ارتش، لباس رزم، ایستادگی، مقاومت و پیشمرگی ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۸۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه نزاجا، گفت: این مرکز یک پادگان آموزشی و پرورشی است و به همین دلیل همه چینش ها، رفتارها، وضعیت عمومی پادگان و برنامه های آن برای کار پرورش و آموزش تنظیم می‌شود.

 

 وی افزود: همانطور که انتظار می رود این پادگان یک مرکز خوب، مرتب، با برنامه و مطابق با توقعات و انتظارات مسئولین است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه درجه داران بخش بسیار مهم و تعیین کننده در ارتش به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: با نگاه به تاریخ دفاع مقدس می بینیم که تعداد شهدا و جانبازان‌‌ درجه‌دار، به تناسب آمارشان از سایرین بیشتر است و این امر سبب جلب توجه ویژه مسئولین به این بخش می شود.

 وی ادامه داد: از دو-سه سال پیش یک نوع آموزش جدید در ارتش برای کسانی که می‌خواهند بخش درجه داری ارتش جمهوری اسلامی ایران را تکمیل کنند شروع شده است و مرکز آموزش جوادالائمه نیز جزو همان مراکزی است که این نوع آموزش‌ها را ارائه می‌کند.

 فرمانده کل ارتش گفت: علت حضور بنده و سایر همکاران در مرکز آموزش جوادالائمه، تأکید بر اهمیت بخش درجه داری در ارتش، بررسی روند آموزش‌ها و گزارشات روزانه است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات و آموزش های فرماندهان، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات اضافه کرد: در این مرکز، جوانان ولایتمدار، انقلابی، مومن و سلحشور را مشاهده کردم که با آگاهی وارد ارتش انقلابی شده اند و به آینده خدمتی خود کاملاً واقف هستند و دارای روحیه بالا برای دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی هستند.

امیر موسوی اظهار امیدواری کرد: با ورود این جوانان جدید و تزریق خون های تازه در رگ‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، شاهد یک فصل جدیدی در مجموعه ارتش باشیم.

 وی با تأکید بر اهمیت پوشیدن لباس مقدس سربازی در ارتش تصریح کرد: همواره به خود و همه همرزمان عزیزم سفارش می‌کنم که آن نیت اولیه در پوشیدن لباس سربازی از ذهنمان خارج نشود، چرا که ارتش جمهوری اسلامی ایران ماموریت دفاع از  نظام مقدس اسلامی، استقلال کشور و حدود و ثغور ایران عزیز را دارد و هر کسی امروز این لباس مقدس را به تن می‌کند، لباس رزم، ایستادگی، مقاومت، صبر و پیشمرگی این ملت  بزرگ را انتخاب می‌کند و همیشه بایستی این نیت در ذهنمان باشد و بدان پایبند باشیم.

 فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: بنا به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا که علاوه بر مجتهد جامع شرایط و ولی امر بودن، مرجع تقلید ما نیز هستند، بسیاری از امور و عملیات‌های نظامی فریضه است.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: اگر ما هر کاری را که انجام می دهیم، نیت فریضه داشته باشیم و بتوانیم بدان پایبند باشیم، از جمله آدم‌هایی در دفتر فرشتگان و در دفتر صحیفه خداوند ثبت می‌شویم که دائم در نمازند و برای ما ثواب عبادت نوشته می‌شود، آن هم عبادتی که باعث اوج و عروج انسان می‌شود.

ارسال نظرات