دبیر ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی:

تضعیف امر به معروف ونهی از منکر برنامه اصلی دشمن است

دبیر ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی ضمن اشاره با جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه گفت: تضعیف امر به معروف ونهی از منکر برنامه اصلی دشمن است.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۸۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید عبدالله ارجائی در گردهمایی شورای امر به معروف و گروه طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر شهرستان نیشابور که در نمازخانه شهدای ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشد، با بیان اینکه اسلام پدید آورنده امربه معروف ونهی از منکر نیست بلکه تکامل کننده آن است اظهار داشت: امر به معروف ونهی از منکر یک مسئله فطری و عقلی است و دین اسلام آن را تکمیل کرده است، ولی موضوعی صرفا دینی نیست.

وی افزود:امر به معروف و نهی از منکر فراگیر است و نباید آن را تقلیل کنیم.

ارجائی بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر از جایگاه بالایی در قرآن برخوردار است چرا که تاثیرش بسیار زیاد است بطوریکه حضرت علی (ع) می‌فرمایند «تمام خوبی‌ها حتی جهاد فی سبیل الله یک طرف و امر به معروف یک طرف».

دبیر ستاد امر به معروف  و نهی از منکر خراسان رضوی تصریح کرد: تضعیف امر به معروف ونهی از منکر برنامه اصلی دشمن است.

وی ادامه داد: در قرآن دو مورد امربه معروف ونهی از منکر داریم یکی از باب قدرت که مخصوص دولتی هاست و دومین امر به معروف ونهی از منکر مردمی است که مخصوص آحاد جامعه است و همچنین امر به معروف سازمان یافته یعنی یک گروه باید در جامعه باشند که امر به معروف ونهی از منکر کنند و این گروه باید رهبر هدف و برنامه داشته باشند.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید فرا گرفت ما برای اینکه بخواهیم جامعه را اصلاح کنیم باید آموزش ببینیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار