خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: شهدا قهرمانان همیشگی در طول تاریخ هستند که هیچ موقع رکورد و جایگاهشان را کسی نمی تواند بگیرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۵۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان استان   امشب در یادواره شهدای ورزشکار استان اظهار داشت: شهدا قهرمانان همیشگی در طول تاریخ هستند که هیچ موقع رکورد و جایگاهشان را کسی نمی تواند بگیرد.

وی عنوان داشت: شهدا قهرمانان واقعی هستند که جان خود را تقدیم انقلاب کردند که ما امروز بتوانیم در جامعه زندگی کنیم و امنیت داشته باشیم و چرخ های جامعه را بچرخانیم.

سرپرست افزود: یکی از محورهای اساسی که در اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان از وظایف اساسی و نهادینه شده در دستور کار اداره و هیئت های ورزشی بوده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

وی بیان داشت: تلاش بر این است که بتوانیم در لایه های  رفتارمان با بهره گیری از صفات شهدا و با هویت بخشی به رفتارهایمان  باعث غنای فرهنگی فضای ورزش در محیط جوانان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: تمامی مسابقات ورزشی،  جشنواره ها، یادواره ها و همایش ها را مزین به نام کنگره 2هزار شهید استان کردیم و کلیه مسابقات در سطح شهرها، روستاها و استان،  اعزام ها و مسابقاتی که میزبان در سطح شهرستانها بودیم مزین به نام 62 شهید از شهدای جامعه ورزش کردیم تا بتوانیم ادای احترام به شأن شهدا را بجا آوریم.

وی ادامه داد: عیادت از والدین مریض خانواده شهدا، بازدید از خانواده شهدا  در یکایک شهرستانها در دستور کار ما بوده و در کلیه سفرها ابتدا سفر خودمان را مزین به حضور در گلزار شهدا کردیم.

سرپرست عنوان داشت: برنامه های متنوعی در در تولید محتوا داشتیم. کتاب شهدای ورزشکار استان و بروشورها چاپ شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی متنوع در حوزه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد و چندین پروژه عمرانی نیز در روزها و ماه های آینده به بهره برداری می رسد که مزین به نام شهدای والامقام استان است.

وی اظهار داشت: امیدواریم این حرکت هرچند کوچک زنده کننده راه و نام شهدا باشد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان   در پایان از دستگاه های اجرایی استان، روئسای هیئت های ورزشی، جامعه بزرگ ورزش استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، فرمانده سپاه استان، مدیریت مجموعه غدیر و بسیج ورزشکاران کا در برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها