خبرهای داغ:
آموزگار شهید «حسین رنجبرزاده» از روستای حبشی شهرستان اسدآباد ۱۰ شهریور ماه ۱۳۸۳ در بیمارستان سینای همدان بر اثر جراحات مجروحیت شمیایی به درجه والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۳۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

زندگینامه شهید«حسین رنجبرزاده»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، آموزگار شهید «حسین رنجبرزاده» فرزند عزت الله متولد ۱۳۴۲ از روستای حبشی و برادر نماینده مردم شهیدپرور اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از دوران کودکی در محیط و جوی کاملاً مذهبی و دارای اعتقادات و تقید به احکام اسلام رشد کرده و بزرگ شد.

شهید «رنجبرزاده» به خاطر تربیت در یک خانواده معتقد و دیندار از دوران نوجوانی با احکام دینی و فرائض شرعی آشنا بود و آغاز جوانی ایشان مصادف با پیروزی سال‌های اول انقلاب بود که دل در گرو انقلاب داشت و یکی از حامیان این انقلاب اسلامی علیه استکبار بود.

شهید «رنجبرزاده» به خاطر آگاهی فرهنگی که داشت فعالیت در سنگر آموزش و پرورش را برای خدمت به جامعه انتخاب و به عنوان آموزگار به تربیت فرزندان کشور پرداخت و زمانی که هجوم دشمن به کشور اسلامی ایران را مشاهده کرد، سنگر تعلیم و تربیت را رها کرد و لازم دید در کنار رزمندگان از مرز و بوم کشور انقلابی دفاع کند.

وی بعد از نبردهای مجاهدان در جبهه های نبرد مجروح و سال‌ها با آثار دردناک گاز شمیایی دست و پنجه نرم کرد و در نهایت در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۸۳ در بیمارستان سینای همدان بر اثر جراحات مجروحیت شمیایی به درجه والای شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت و روح مشتاق و رنجورش از رنج‌های مجروحیت جهت آرامش ابدی به رضوان الهی پر کشید، روحش شاد و یادش جاودان باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات