خبرهای داغ:

برجام مقصر تونل‌های حزب‌الله

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی با هشدار درباره پاسخ جدی به کسانی که قصد آسیب زدن به آنها را داشته باشند، توافق هسته‌ای ایران را عامل حفر شدن تونل‌های حزب‌الله اعلام کردند.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۸۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، بعد از نشست خبری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره جزئیات  عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، نخست‌وزیری و وزارت امور خارجه این رژیم نیز در این‌باره بیانیه صادر کردند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای به نقل از «بنیامین نتانیاهو» اعلام کرد: «هر کسی که سعی کند به دولت اسرائیل صدمه بزند، بهای سنگینی را باید پرداخت کند... ما به اقدامات مخفی و آشکار دیگر برای تامین امنیت اسرائیل ادامه می‌دهیم».

دفتر نتانیاهو همچنین گفت که نخست‌وزیر اسرائیل طی دیداری که با «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در بروکسل داشته، درباره عملیات ارتش علیه تونل‌های حزب‌الله به او گزارش داده و آن را نقض آشکار قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل توصیف کرد.

وزارت امور خارجه این رژیم اما در بیانیه خود، با مطرح کردن ادعایی عجیب، توافق هسته‌ای ایران را عامل و مقصر حفر شدن تونل‌های حزب‌الله دانسته است.

در این بیانیه ادعا شده است: «تونل‌های مرزی حزب‌الله، اثبات دیگری از ستیزه‌جویی ایران است که می‌تواند با میلیاردها دلاری که از طریق توافق هسته‌ای به دست آورده، حزب‌الله را تامین مالی کند».

ارتش رژیم اسرائیل امروز (سه‌شنبه) با متهم کردن جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان به حفر تونل از جنوب این کشور به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، از آغاز عملیاتی موسوم به «سپر شمالی» برای تخریب آنها خبر داده بود.

هنوز مقامات دولت لبنان یا جنبش حزب‌الله به این ادعاهای صهیونیست‌ها واکنش نشان نداده‌اند.

این در حالی است که پیشتر یک وبگاه صهیونیستی مدعی شده بود که رئیس‌جمهور لبنان با کمک حزب‌الله، از همتای روسی خود درخواست کرده که جهت محدود کردن فعالیت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، آسمان این کشور هم تحت پوشش سامانه‌های پدافندی مستقر در سوریه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار