خبرهای داغ:
مسئول نیروی انسانی بسیج جامعه زنان بهار خبر داد

استقلال سیاسی کشور مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران

مسئول نیروی انسانی بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با تأکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مهمترین نقطه قوت جمهوری اسلامی بلکه مهمترین دستاورد آن استقلال سیاسی کشور است چنانچه هیچ قدرتی نمی‌تواند به نظام ما اعمال اراده سیاسی کند و در واقع سیاست مستقل داریم.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۳۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

استقلال سیاسی کشور مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایرانمهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دوره آموزشی عادی به فعال در حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: دوره عادی به فعال با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار از 11 آذر ماه به مدت 10 روز ادامه دارد.

مسئول نیروی انسانی بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: همزمان با برگزاری این دوره در پایگاه‌های تابعه بسیج خواهران، دوره‌های آموزشی در روستاهای قاضی‌خانی، آبرومند، گنج‌تپه و روچوتاش از توابع شهرستان بهار نیز با حضور مربیان شهرستانی برگزار شد.

وی ادامه داد: تاکتیک رزم انفرادی و جنگ افزارشناسی، آموزش‌ها و آشنایی با ادوات نظامی و تجهیزات(سلاح شناسی)، نحوه برخورد در هنگام جنگ و خطر و کلاس‌های روشنگری، دانستنی‌های امنیتی، اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و نظامی، اهداف دشمن جهت دسترسی به اطلاعات، ارائه راهکار برای مقابله با تهدیدات و آموزش پدافند غیرعامل از عناوین کلاس‌های برگزار شده در این دوره‌ها بود.

قاسملو با اشاره به سرکشی مسئول عقیدتی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) از این دوره‌ها ابراز داشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی لازم است به مهمترین نقطه قوت جمهوری اسلامی نظری داشته باشیم که نه تنها نقطه قوت بلکه مهمترین دستاورد آن استقلال سیاسی کشور است چنانچه هیچ قدرتی نمی‌تواند به نظام ما اعمال اراده سیاسی کند و در واقع سیاست مستقل داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات