خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
مدیر مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی اصفهان:
مدیر مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: بازی «نبرد تدمر» یک داستان با سناریوی خاصی طراحی‌شده توسط متخصصان استان است که در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج موفق به کسب رتبه سوم شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۰۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،روح‌الله شاه‌نظری  با بیان اینکه هفتم تا دهم آذرماه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان بسیج مستضعفین در تهران برگزار شد، اظهار کرد: تیم بازیسازی استان اصفهان در این مسابقات حائز رتبه سوم در بین 32 تیم شد که آقایان بهنام رضایی، سید رسول قوامی و رضا شعبانی اعضای تیم بودند.

مدیر مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: یک بازی استراتژیک طراحی کردیم و موضوع این بازی جنگ با داعش و جلوگیری از محاصره این گروهک تروریستی بر شهر تدمر سوریه است که به‌صورت زیبا با جلوه‌های بصری خاصی طراحی شد.

وی با اشاره به اینکه این بازی مورد تشویق داوران این مسابقات قرار گرفت، افزود: بازی «نبرد تدمر» تحت عنوان یک داستان با سناریوی خاصی طراحی‌شده است که طراحی این بازی برای داوران جالب بود.

سرپرست تیم اصفهان در مسابقات ادامه داد: از هوش مصنوعی در این بازی استفاده‌شده است و قرار است بازی «نبرد تدمر» با مشخص‌شدن منابع مالی، تکمیل شود و به‌صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شود.

وی تصریح کرد: ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این بازی قابلیت اجرا در سیستم رایانه‌ای و اندروید است که کاربرهای بیشتری بتوانند از این بازی استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها