درهمایش بصیرتی خانواده کارکنان سپاه دهگلان عنوان شد:

خانواده پایه گذار بخشی مهم از سرنوشت انسان در زندگی است

فرمانده سپاه دهگلان درهمایش بصیرتی خانواده پاسداران گفت: خانواده پایه گذار بخش مهمی از سرنوشت انسان است و به عنوان اولین کانون فرد از اهمیت شایانی برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۹۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همایش بصیرتی خانواده‌ای کارکنان ناحیه مقاومت سپاه دهگلان با حضور خانواده‌های کارکنان سپاه دهگلان در مجتمع شادی دهگلان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ضمن خیر مقدم از پاسداران و خانواده هایشان در این همایش گفت: خانواده به عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرا می‌گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است و اولین تأثیرات محیطی که فرد دریافت می‌کند از محیط خانواده است و حتی تأثیرپذیری فرد از سایر محیط‌ها می‌تواند نشأت گرفته از همین محیط خانواده باشد.

وی افزود: باید خانواده را مقدم بداریم، زیرا خانواده محل آسایش انسان بوده و این روحیه انقلابی در سپاه را مدیون خانواده‌های پاسداران دانست که دوشادوش همسران در این مسیر گام برمیدارند.

سرهنگ امانی با اشاره به یک سری مشکلات در ناجیه مقاومت سپاه دهگلان و حساسیت خاص شهرستان گفت: خانواده‌های پاسداران باید درک کنند که همسران آنان با چه مشکلاتی روبرو هستند و نیاز است که همواره حامی و پشتیبان همسران پاسدار باشند.

وی ضمن تقدیر از خانواده‌های پاسداران این ناحیه، نقش همسران را در روحیه بخشی و مدیریت خانواده یک پاسدار برای افزایش روحیه خدمت در بین پاسداران انقلاب اسلامی را نقشی به سزا و بی بدیل خواند.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: یکی از وظایف همسران پاسدار آشنایی با وضعیت جامعه و بالا بردن سطح بصیرتی خود می‌باشد.

در این همایش بر ارتقاء سطح بصیرت سیاسی ولایت مداری وسیره امام (ره)، آشنایی وتحقق انتظارات مقام معظم رهبری از خانواده‌های پاسداران، تبیین نقش خانواده در تحقق شعار سال وترویج الگوشدن اقتصاد مقاومتی، تبیین آگاه سازی همسران نسبت به ماموریت‌ها وارزش‌های پاسداری، ارتقاءمهارت‌های زندگی در برابر آسیب‌های اجتماعی، فعالیت اثر گذار در جهت اصلاح رفتار فردی در خانواده وجامعه وپاسخگویی به شبهات تاکید شد.


نماینده، ولی فقیه در سپاه قروه


حجت الاسلام عبدالملکی در ادامه افزود:همسران پاسداران باید با الگو از حضرت فاطمه زهرا (س) حامی و پشتیبان همسران پاسدار خود باشند و همانند حضرت فاطمه که همواره پشتیبان وحامی حضرت علی (ع) در مشکلات بودند.

وی بر داشتن بصیرت سیاسی خانواده‌های پاسداران تاکید نمود و افزود: همسر یک پاسدار بداند او همسر پاسدار و حافظ این انقلاب است و باید همواره همسو با همسر خویش باشد و بر مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی اشراف داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه قروه با بیان اینکه بصیرت از نیاز‌های اساسی انسان از آغاز تا پایان زندگی است، گفت: بصیرت به معنای دانایی، بینایی و هوشیاری است که انسان را در مواقع خطر به راه راست هدایت و از گردنه‌های خطرناک عبور می‌دهد.

حجت الاسلام عبدالملکی بر عفت و پاکدامنی انسان را در برابر آسیب پذیری حفظ می‌کند. وچون خود نوعی مسئولیت است باعث می‌شود که انسان در برابر جامعه اش به مسئولیت‌های بزرگتری پی ببرد و در فکر انجام دادن آن باشد.

وی درادامه گفت: خانواده و همسران پاسداران باید در مصائب و مشکلات یار و یاور همسران پاسدار خود باشند.

حجت الاسلام عبدالملکی دراین همایش بر ضرورت آشنایی با آسیب‌ها و تهدید‌های بنیان خانواده و شناسایی آسیب‌ها و نحوه مقابله با آن تاکیدکرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات