مراسم تقدیر از سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مجموعه فعال در امر فضای مجازی پیش از ظهر امروز در محل این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۷۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم تقدیر  از سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مجموعه فعال در امر فضای مجازی پیش از ظهر امروز در محل این سازمان برگزار شد.


سعید دهنوی، مسئول سازمان رسانه‌ای سراج استان سیستان و بلوچستان در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت: نگاه و اعتقاد ما این هست که امروزه فضای مجازی به عنوان عنصر تمدن سازی نوین باید انگاشته شود و ما میتوانیم در آن به درستی حرکت کنیم و برانیم.


وی تصریح کرد: ما در مجموعه سازمان رسانه‌ای سراج بررسی کردیم و مجموعه بسیج دانشجویی استان را با توجه به ملاک‌هایی که داشتیم به عنوان مجموعه پیشرو و فعال در حوزه فضای مجازی تشخیص دادیم و ترتیبی دادیم تا در این جلسه از آقای کیخا بابت زحماتشان تقدیر و تشکر صورت بگیرد.


سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بسیج دانشجویی بابت فعالیت‌های موثر خود اظهار داشت: امروز شما دانشجویان و جوانان عزیز مانند آن رزمنده خط مقدم و خط شکن دوران جنگ هستید که برای پیروزی و دفاع از میهن یک به یک شهید شدند.


وی تصریح کرد: جنگ امروزه بسیار سخت‌تر از جنگی است که در دوران دفاع مقدس بود، زیرا در آن دوران جنگ و جبهه دشمن کاملا شفاف بود، اما امروز شناخت دوست از دشمن بسیار سخت می‌باشد.


معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان تاکید کرد: امروزه فضای مجازی در کشور ما نیاز به نگاه و اصلاح دارد.


علیرضا کیخا، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: رفتار و اخلاق ما در مقابل دیگران دیده می‌شود و دیگران به ما نگاه می‌کنند و ما باید در قبال رفتارمان مسئول باشیم.


وی تصریح کرد: اقدام امروز مجموعه سراج یک حرکت پسندیده است که تشکر از یک نفر نیست و تقدیر از یک مجموعه است و باید این اقدام یعنی تقدیر از اقدامات ارزشمند نهادینه شود.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما امروز در فهم گفتمان انقلاب اسلامی در استان بسیار پیشرفت کردیم، اما در هم افزایی و انسجام درونی بسیار ضعیف عمل می‌کنیم.


همچنین در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات آقای علیرضا کیخا، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان تقدیر و تشکر صورت گرفت.
ارسال نظرات