سردار حسینی بیان کرد: در حال حاضر پروژه ساخت 409 باب منزل برای مدد جویان به پایان رسیده است و 222 واحد هم در دستور کار قرار دارد که 45 واحد در حال ساخت است و از این 45 واحد 12 واحد ساخته شده و به مدد جویان تحویل داده شده است.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۷۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در افتتاحیه پروژه های محرومیت زدایی ، گفت: استان ایلام ،از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و باید با استفاده از نیروی انسانی مجرب به نحوی از این منابع خدادادی استفاده شود که بسیاری از مشکلات استان حل فصل شوند.

وی افزود: استانهای مرزی بخصوص استان ایلام ، محروم و دارای مشکلات بسیار زیادی هستند که ماباید با همفکری و تلاش و کوشش و هم افزایی این مشکلات را برطرف کنیم.

سردار حسینی عنوان کرد: در استان ایلام ، در بخش محرومیت زدایی اقداماتی از قبیل ساخت 2438 مورد سرویس بهداشتی و حمام ، 164 مسجد ، 35 خانه عالم ، 435 خانه برای محرومین ، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه ساخت 409 باب منزل برای مدد جویان به پایان رسیده است و 222 واحد هم در دستور کار قرار دارد که 45 واحد در حال ساخت است و از این 45 واحد 12 واحد ساخته شده است.

سردار حسینی اضافه کرد:  لایروبی رودها 14مورد ، ساخت و ساز راههای روستایی 13 مورد ، 1 آبرسانی4 مورد ، ساخت مجموعه های ورزشی 9 مورد ، احیا و بازسازی پارک 1 مورد ، از اقدامات اساسی است که صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اظهار کرد: ما در شهرستان ملکشاهی ، طرح آبرسانی برای 150 هزار هکتار زمین در دستور کار داریم که کارهای اولیه آن انجام شده است و بخش لوله گزاری آن در حال انجام است.

وی بیان داشت: طرحی دیگر که در بخش محرومیت زدایی که در حال اجرا است ، طرح آبرسانی به روستاهای بخش زرین آباد از توابع شهرستان دهلران است که  2 کیلومتر مسافت دارد.

 

 

 

 

ارسال نظرات