در راستای تحکیم ارتباط رسانه ملی و دانشگاه:
دکتر احمد علیرمضانی: استاد دانشگاهی که در قالب بسیج وقت خود را در راه خدا و ارزش‌های انقلاب رایگان در اختیار رسانه ملی قرار می‌دهد به عنوان یک عنصر مهم در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش خود را ایفا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۷۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سرپرست و شورای تخصصی سازمان بسیج اساتید استان کرمان با دکتر علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان دیدار کردند.

در این نشست هم‌اندیشی که با حضور اساتید عضو شوراهای تخصصی سازمان بسیج اساتید استان کرمان برگزارشد ابتدا دکتر محمود بابائی سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان با اشاره به اهمیت پیوند دانشگاه و رسانه به فرمایشی از امام راحل اشاره نمودند که صداوسیما یک دانشگاه است. ایشان نگاه مجموعه بسیج اساتید را به رسانه ملی نگاهی مثبت مبنی بر نقش مهم رسانه ملی در مدیریت افکار عمومی ارزیابی کردند.

دکتر بابائی بیان رهبر معظم انقلاب را سرلوحه قرار دادند که یک استاد نباید خود را محدود به دانشگاه نماید و باید به حل مشکلات و باز کردن گره‌های اجتماعی بپردازد.

سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان با تاکید بر نظرات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره عملکرد رسانه ملی در تبیین وظایف شکلی و محتوایی به ضرورت تامین محتوا توسط دانشگاهیان در برنامه‌های رسانه ملی اشاره نمود.

در ادامه دکتر احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان ضمن تبریک اعیاد گذشته و مناسبت‌های هفته بسیج به تشریح عملکرد و دستاوردهای رسانه ملی در استان کرمان پرداخت.ایشان با اشاره به وجود ۳۶۴ ایستگاه رادیویی و تلوزیونی در استان کرمان صداوسیمای استان را در پوشش فنی شبکه‌های سراسری توانمند ارزیابی نمود.

دکتر علیرمضانی ضمن استقبال از حضور و تاثیرگذاری اساتید بسیجی در تامین محتوای برنامه‌های رسانه ملی اعلام آمادگی صداوسیمای کرمان را در بهره‌مندی از نظرات تخصصی اساتید بسیجی بیان نمود.

در پایان اساتید بسیجی نظرات و انتقادات خود را از عملکرد رسانه ملی و راهکارهای ارتباط موثر رسانه و دانشگاه بیان نمودند و دکتر علیرمضانی به پاسخ سوالات و انتقادات مطرح شده پرداخت.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان کرمان

ارسال نظرات