در پی افزایش جنایات آل سعود با دستور و کمک امریکا و رژیم صهیونیستی سازمان بسیج جامعه عشایری طی بیانیه ای ، حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۵۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه عشایری طی بیانیه ای از مردم مظلوم یمن حمایت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

بار دیگر استکبار جهانی و حامیانش، چهره حقیقی خود را نشان داد ، یزید صفتانی که "تکیه بر اریکه ها زده اند و کتاب خدا را چنان می خوانند که سود ایشان است، همانان که آب بر مردمان می بندند و مردمان را آب از لبه تیغ می دهند. اینان سپاه آز می آرایند و دیوار غرور می فرازند و انبانشان را از انباشتن پایانی نیست."

رژیم جنایتکار آل سعود این گاو شیرده استکبار، با کمک و دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی مردم مظلوم یمن را بی‌رحمانه بمب‌باران می‌کند، کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان و مردم بیگناه و بی دفاع یمن و از بین بردن تاسیسات زیر بنایی این کشور اسلامی ، سردمداران رژیم عربستان را تبدیل به جنایت‌کاران جنگی نموده است که روزی باید در دادگاههای بین‌المللی محاکمه شوند. سران عربستان باید بدانند با این اقدامات جنایتکارانه ، شکست سرنوشت محتوم آنها خواهد بود و ننگ هر دو جهان را برای خود خواهند خرید.

امروز روز همدلی و اتحاد مسلمین در برابر جنایات عظیم آل سعود در یمن است، جنایاتی بی رحمانه با حمایت سرویس های غربی و صد البته در سکوت مرگبار رسانه هایی که سر در آخور استکبار دارند .

بدینوسیله سازمان بسیج جامعه عشایری کشور به نمایندگی از طرف جامعه بزرگ عشایر کشور ضمن محکوم کردن این جنایات، ایستادگی و حمایت خود را از مردم بی دفاع یمن اعلام داشته و تا برقراری صلح و امنیت کامل مسلمین بی دفاع یمن در کنار آنها خواهد ایستاد .

از خداوند متعال برای مسلمین جهان عزت و سربلندی و نصرت در برابر کافران را خواستاریم.

ارسال نظرات