استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مشکلات سرمایه گذاران در کهگیلویه و بویراحمد توجیه نبودن آنان از ظرفیت های استان است.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۱۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
استاندار در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع ضرورت شناخت سرمایه گذاران از ظرفیت‌های اقتصادی استانتولید با انتقاد از مسئولان برخی ادارات و بانک‌های عامل به سبب ندادن مشاوره به سرمایه گذاران گفت: مدیران در مرحله اول باید خود در خصوص سرمایه گذاری توجیه باشند تا بتوانند طرح‌های اقتصادی و خدماتی را بررسی و سرمایه گذاران را راهنمایی کنند.
علی محمد احمدی افزود: بیشتر مشکلات سرمایه گذاران به علت مشاوره ندادن و توجیه نکردن سرمایه گذاران و نا آشنایی آنان با استان و توانمندی‌های آن، کشش بازار و فقدان نیاز سنجی وامکان سنجی است.
استاندار بیان کرد: برخی افراد هم که طرح‌های بزرگی را در حال اجرا دارند از اول فاقد سرمایه اولیه بودند و به همین علت وسط کار این طرح‌ها نیمه کاره رها می‌شوند و میلیارد‌ها تومان منابع مالی دولت به هدر می‌رود.
احمدی با اشاره به اینکه تاکید دولت بر شناسایی واحد‌های مشکل دار و رفع مشکلات آن‌ها است گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی باید واحد‌های راکد و نیمه راکد را شناسایی و برای رفع مشکلات و بازگشت آن‌ها به چرخه‌ی تولید اقدام کند.
در این جلسه مشکلات دو طرح هتل چهار ستاره و پارک بزرگ آبی بررسی شد.
ارسال نظرات