مصطفی برزگر
رئیس بسیج رسانه استان ایلام :
رئیس جشنواره ابوذر در استان گفت: در این دوره از جشنواره ابوذر و در حد فاصل یک ماه از آغاز فراخوان تا پایان مهلت آثار بیش از 200 اثربه دبیرخانه ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۷۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سامی شهبازی با اعلام این که در این دوره از جشنواره ابوذر و در حد فاصل یک ماه از آغاز فراخوان تا پایان مهلت آثار بیش از  200 اثربه دبیرخانه ارسال شد، گفت: این موضوع  در نوع خود یک اتفاق مهم و رکورد در استان محسوب می شود.

وی افزود: این مهم با تشریک مساعی کل صاحبان قلم و رسانه و اعتماد آنها به سازمان بسیج رسانه استان میسر شد که جای قدردانی و سپاس را دارد.

رئیس جشنواره ابوذر در استان خاطرنشان کرد: در این دوره ما به صورت دقیق و علمی به سراغ انتخاب محورهای جشنواره رفتیم و ۲موضوع مهم یعنی «اربعین، ایلام و جهاد رسانه ای» و «نقش بسیج رسانه در جنگ نرم» هم به بخش ها و قالب های این دوره اضافه شد.

شهبازی ادامه داد: مبنا و هدف ما محورهای ارزشی و شکل گیری آثار فاخر در رسانه ها و مطبوعات استان برای جلوگیری از هجمه های رسانه های بیگانه و معاند بود.

وی ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و حفظ روحیه بسیجی را از عمده اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت: جشنواره امسال همه حوزه ها را در برگرفته و از یک نشاط و شادابی خاصی برخوردار است.

شهبازی خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت های رسانه استان که بحمدالله بیشمار هم هست یکی دیگر از اهداف این رویداد مهم رسانه ای است. آثار این دوره ازجشنواره اکنون در بخش داوری قرار دارد و متعاقبا در اختتامیه که زمان و مکان آن اعلام می شود آثار برتر معرفی خواهند شد.

وی درخاتمه تمام آثار را برتر و ارزشمند اعلام کرد و ازتمام اهالی رسانه برای پویایی و کمک به جشنواره و بسیج رسانه تقدیر کرد.

 

ارسال نظرات