پایگاههای شهید افلاطون غنمی و ام لیلای سرلیماک با حضور سرهنگ پاسدار آقاجانی ، رئیس سابق اطلاعات سپاه کربلای مازندران، جناب سرهنگ محمد محمدی فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت رامسر، فرماندار و بخشدار ،امینی نیا جانشین سپاه ناحیه، عسگریان فرمانده حوزه شهید فرجی و جمعی از مسئولین و دهیاران و شوراهای روستاهای اربه کله، سرلیماک و لرسانور و مردم منطقه افتتاح شد
کد خبر: ۹۰۸۶۳۶۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر ،پایگاههای شهید افلاطون غنمی و ام لیلای سرلیماک با حضور سرهنگ پاسدار آقاجانی ، رئیس سابق اطلاعات سپاه کربلای مازندران، جناب سرهنگ محمد محمدی فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت رامسر، فرماندار و بخشدار ،امینی نیا جانشین سپاه ناحیه، عسگریان فرمانده حوزه شهید فرجی و جمعی از مسئولین و دهیاران و شوراهای روستاهای اربه کله، سرلیماک و لرسانور و مردم منطقه افتتاح شد

سرهنگ پاسدار آقاجانی ، رئیس سابق اطلاعات سپاه کربلای مازندران، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید افلاطون غنمی سرلیماک ،ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم صلی الله گفت: جهاد کبیر در مکه بر رسول خدا نازل شد و به پیامبر خواسته شد که از دشمن اطاعت نکند.
وی گفت: اگر در زمین دشمن بجنگیم موفق هستیم
و سختی‌ها را تحمل کنیم و حتما راحتی وجود دارد چرا که مقام معظم رهبری فرمودند این بار هم دشمن شکست می‌خورد و هر توطئه علیه ما انجام دهد یقیناً ما اینجا خنثی خواهیم کرد، یقیناً ترامپ کشور خود را به لجن می کشاند.

وی در ادامه با بیان اینکه بدبختی ما این است که یک نقطه سیاهی از کشورمان را می بینیم همه موبایل به دست و سریع فیلم منتشر می‌کنیم خاطر نشان کرد: یک شب در کرمانشاه زلزله آمد و ببینید که کمک های امدادی از ارتش و سپاه و بسیج و هلال احمر و غیره چه کردند و بالای ۶۰۰ نفر مجروح شدند و در کمترین زمان ممکنه در بیمارستانها درمان شدند، چند روزیست که در آمریکا آتش سوزی بود چه کسی آن را منتشر کرد؟

سرهنگ پاسدار آقاجانی با بیان اینکه هر گلی کاشتیم به سر خود کاشتیم گفت: هر کمکی کردیم و هر بازسازی که انجام شد برای ماست و یقیناً آیندگان ما بهتر از آن استفاده می کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در منطقه سرلیماک مبارک باشد و افرادی دانشمند مجاهد و افرادی که بتوانند از دین و کشور خود دفاع کنند در این مکان آموزش ببینند و سازماندهی و تربیت شوند و انشاالله شاهد رشد و شکوفایی بالنده برای اعضای پایگاه بسیج باشیم.

میثم شیخ طالبی ، فرمانده پایگاه مقاومت شهید افلاطون غنمی در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه های مقاومت شهید افلاطون غنمی و ام لیلای سرلیماک گفت: از دیدگاه امام بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد. بسیج در یک کشور، معنایش آن زمره‌ای است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه‌گذاری کنند.

شیخ طالبی با بیان اینکه از تمامی افرادی که در این پایگاه زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر میکنم ، اظهارداشت: در این مراسم از حاج مصطفی فتح طالشی و حاج حسن ثابت ایمانی به جهت اهدای زمین پایگاه تقدیر شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بالا جوانان روستا، لزوم حمایت ویژه فرماندهی محترم سپاه ناحیه و فرماندارمحترم در اعطای تسهیلات اشتغالزایی به بسیجیان و جوانان فعال روستایی قرار گیرد

دیوار کشی محوطه پایگاه و رنگ آمیزی ،تعمیرات طبقه اول و گازکشی ساختمان از جمله کارهایی بود که در این مدت با همکاری خیرین روستا و دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستاهای اربه کله، لرسانور و سرلیماک انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید افلاطون غنمی در پایان افزود: بادتوجه به گردشگر بودن منطقه گشت محله محور در خصوص امنیت بیشتر، برگزاری مسابقات مختلف و همایش پیاده روی همگانی از جمله برنامه هایی است که این پایگاه قصد برگزاری آن در روستای سرلیماک و روستاهای اطراف را دارد.

گفتنی است: در این مراسم از فعالین این پایگاه ازجمله سردار حجتی نیا،،جناب سرهنگ نظریان جناب، سرهنگ مقدری ، از خانواده شهید عباس لزرجانی،شهید آقاجانی، شهید باقری، شهید الاطون غنمی، شهید ایرج قاسمی و جانباز شهید محمدعلیخانی تقدیر بعمل آمد و همچنین از فرماندهان قبلی آقای امین ایزک شیریان، آقای صائب قاسمی و آقای محمد حسینی قدردانی شد و همچنین از جناب سرهنگ شیریان، جناب سرهنگ عارفی، آقای ایرج حجتی نیا و خانوم رقیه مقدری فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) بابت زحماتی که برای پایگاه کشیدند تشکر کردند.

درپایان مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید افلاطون غنمی برگزار و آقای محمدحسینی تودیع و آقای میثم شیخ طالبی معارفه شد.

گزارش :طیبه شیریان ؛ خبرنگار افتخاری بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها