خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران همچنان تا پیگیری و حل ریشه‌ای مشکلات در کتار کارگران معترض کارخانه های نیشکر هفت تپه و گروه فولاد خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۵۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

کارگران نیشکر هفت تپه همچنان در حال اعتراض هستندمهدی طرفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری بسیج در خصوص آخرین وضعیت کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه گفت: همانگونه که قبلا نیز اعلام کرده ایم تشکل ما در حال پیگیری موضوع است و در همین راستا قصد داریم جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی و نماینده کارگران معترض و برخی اساتید صاحب نظر دانشگاه برگزار کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه مسئولین استانی این هفته در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی برنامه‌های فشرده‌ای داشتند و نتوانستند در دانشگاه حضور یابند، این جلسه این هفته برگزار نشد؛ اما طی هفته آینده قطعا این جلسه برگزار خواهد شد. هنوز تاریخ قطعی آن مشخص نیست.

طرفی اضافه کرد: کارگران نیشکر هفت تپه همچنان معترض هستند. با وجود اینکه یکسری از مطالبات آنان برآورده شده، اما پیگیر حل ریشه‌ای این مشکل هستند و ما نیز تا جایی که بتوانیم پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: البته کارگران گروه فولاد نیز چنین مطالباتی دارند؛ چون چند ماه حقوق آنان پرداخت نشده بود، دست به اعتراض زدند و مجددا حقوقشان پرداخت شد، اما این کارگران نیز همچون کارگران نیشکر هفت تپه خواستار حل ریشه‌ای مشکلشان هستند و بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در کنار آنها خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با تاکید بر اینکه هدف ما از برگزاری این جلسه و برنامه علمی حل ریشه‌ای مشکلات کارگران است، بیان داشت: می خواهیم مشکلات ریشه‌ای حل شوند و دنبال این نیستیم که با کارگران سلفی بگیریم یا بر روی زخم آنان نمک بپاشیم. امیدواریم کارگران در این زمینه همراهی کنند تا مشکلشان برطرف شود.

وی اظهار داشت: بهتر است مسئولین پیگیر مسائل و مشکلات کارگران هفت تپه و گروه فولاد باشند و دغدغه حل آن را داشته باشند و کارگران نیز صبر پیشه کنند تا این مشکل مرتفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها