خبرهای داغ:

برگزاری مسابقه فوتسال بسیجیان در هندیجان

مسابقه فینال فوتسال در زمین چمن مصنوعی پس از دو هفته رقابت بین تیم های پیشکسوتان بسیجی گروهان دوم و گروهان اول گردان عملیاتی امام رضا(ع) با حضور فرماندار، جانشین فرماندهی ناحیه سپاه وشورای اسلامی ، شهردار و رئیس اداره ورزش ، فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) و جمعی از بسیجیان و پرسنل گردان برگزار شد که در پایان تیم پیشکسوتان گروهان دوم به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۵۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در شب دوشنبه فینال فوتسال در زمین چمن مصنوعی برگزار شد که دراین باره فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان گفت: تیم های فوتسال بسیجیان گردان در ۲ گروه ۸تیمی بین پیشکسوتان و جوانان به مناسبت هفته بسیج در هندیجان برگزار شد.

پاسدار عبدالرسول محبعلی اظهار کرد: بازی فینال پس از دو هفته رقابت میان تیم های پیشکسوت گروهان دوم و گروهان اول برگزار شد که در نهایت پیشکسوتان دوم به نتیجه ۳بر۷پیروز این رقابت شدند و در حضور فرماندار و جانشین فرمانده ناحیه قهرمان مسابقات فوتسال در زمین چمن مصنوعی شدند .

وی افزود : حضور بسیجیان علاقمند به رشته ورزشی فوتسال موجب دلگرمی بازیکنان و باعث انگیزه خوب برای برگزاری اینگونه رقابت های ورزشی مخصوصا در ورزش فوتسال شدند که به لطف خداوند در آینده مسابقات ورزشی با کیفیت بهتر از قبل برگزار خواهد شد.

در پایان هدایایی به تیم های گروهان دوم و گروهان اول اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها