خبرهای داغ:

برگزاری مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت هندیجان

مراسم مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه سپاه هندیجان باحضور بیش از ۵۰ نفر پاسدار بازنشسته و با دعوت از امام جمعه موقت ، جانشین فرمانده ناحیه سپاه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران با همت مسئول بسیج پیشکسوتان همراه با سخنرانی واقامه نماز مغرب و عشاء و صرف شام در مهمانسرای آموزش و پرورش هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۵۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت هندیجان در شب دوشنبه برگزار شد.
 
جانشین فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار جواد بن رشید اظهار کرد: همه ماها قدر شناس زحمات و تلاش های با ارزش پاسداران بازنشسته هستیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمات بی نظیری داشتند که در راه اسلام و دفاع از کشور با تمام وجود با شجاعت ایثار نمودند.
 
وی افزود : بهترین الگوهای رفتاری برای ما پاسداران همین تجربیات گرانقدر پاسداران بازنشسته است که موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه هستند و از حضور باز نشستگان پاسدار و پیشکسوتان بسیجی ورزمنده در مراسمات سپاه و بسیج تشکر می شود.
 
در ادامه مراسم امام جمعه موقت حجت الاسلام والمسلمین جعفر بنی سعید اظهار کرد: برگزاری اینگونه برنامه ها بهترین نمونه از کارهای فرهنگی است که امیدوارم همچنان ادامه داشته باشد که احترام پاسداران بازنشسته یک امری مهم و تاثیر گذار در روند زندگی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها